mijn vakantie werd vlak voor vertrek geannuleerd door de verhuurder daar ik hen op een fout in de informatie van de accommodatie wees, zijnde ik huurde een appartement in Salou die volgens de boeking 4slaapkamers telde toen ik naar de afmeting van de bedden vroeg om de juiste hoeslakens in te pakken kreeg ik 2bedden en een slaapbank verdeeld in 2kamers en de living doorgestuurd. daar we met 4 volwassenen en 2 kinderen gingen en dit niet was wat ik gereserveerd en betaald had heb ik hierover geklaagd mijn klacht werd niet als belangrijk gezien daar er toch plek genoeg was om allemaal te slapen. doordat de datum dicht bij vertrek was vroeg ik om een korting deze heb ik niet verkregen ik kreeg enkel de dag nadien een annulatiebevestiging, hiervoor nam ik contact op met vrbo (telefonisch) en kreeg ik enkele andere boekingsopties terwijl ik aan het bellen was met hen hebben we een nieuwe boeking gemaakt en zou ik het verschilsaldo terug krijgen door de veroorzaakte overlast enkel tot op heden heb ik nog niets terug gekregen en na meerdere keren een klacht te sturen zouden ze maar een fractie van de gelopen schade willen terugbetalen.