Beste,Op 7 september 2021 heb ik bij jullie een abonnement genomen van 2 jaar op de fitnessclub.Wegens omstandigheden wou ik dat vroegtijdig beëindigen.Ik stuurde u daarvoor een mail op 2 november 2022 (zie bijlage - cijfer 2).In deze mail stelde ik u de vraag hoe ik deze beëindiging kon doen. U antwoordde daarop met de uitnodiging dat ik daarvoor moest langskomen (zie bijlage - cijfer 3).Het lukte me echter niet om tijdens de openingsuren naar jullie te komen.Ik vond ook het contract niet terug dat ik destijds had ondertekend, waardoor ik niet op de hoogte was van de andere mogelijkheid om via aangetekend schrijven alsnog te verbreken.U heeft me van deze optie ook niet op de hoogte gebracht, terwijl ik in mijn mail expliciet heb gevraagd wat ik diende te doen.Ik heb nog enkele maanden correct verder betaald, maar sedert mei heb ik de domiciliëring stopgezet.Volgens het contract diende ik het abonnement te beëindigen, hetzij via aangetekend schrijven, hetzij door middel van opzeggingsdocument.Ik heb geen van beiden gedaan, maar u wel een correcte email verstuurd met de vraag om mij te informeren over de mogelijkheden.U was onvolledig in uw antwoord.In het contract staat tevens dat het abonnement voor minstens 13 maanden moet lopen.Indien het voortijdig (dus voor afloop van 24+1 maand) wordt beëindigd, dient éénmalig het toegekende voordeel van 10 euro per maand te worden betaald. (Zie bijlage - kader a.)Ik heb nog 6 maanden 45,95 euro betaald!Als u me de correcte informatie had gegeven waarnaar ik had gevraagd via mail, had ik nog slechts een opzegvergoeding moeten betalen van 120 euro.In plaats daarvan heb ik u nog 275,70 euro betaald.In alle telefoontjes die u nog naar mij toe heeft gedaan, heeft u telkens aangedrongen op volledige betaling van het openstaande bedrag én op het langskomen voor het invullen van het stopzettingsdocument. Dit terwijl er andere en meer klantvriendelijke oplossingen mogelijk waren voor mijn situatie. Een situatie die ik u per mail heb toegelicht én telefonisch. Ik heb telkens aangegeven dat het voor mij moeilijk was om langs te komen. Ik heb ook niet meer getraind.Intussen heb ik het contract hier naast me liggen en voel ik me nogal onredelijk behandeld.U heeft intussen ook een incassobureau ingeschakeld om het bedrag tot einde abonnement nog te betalen.Ik heb mijn opties overwogen en stuur u nu dit schrijven, waarvan ik het incassobureau ook op de hoogte zal stellen.Ik kom graag tot een redelijke oplossing.Dat zou betekenen: kwijtschelding van alle nog openstaande bedragen, incl. die bij incassobureau Trivion.Met dank,Floor