Geachte mevrouw/heer,
Op 17/7/24 hebben wij via "Tix" 6 vliegtickets gekocht voor Amsterdam-Bali van 6 tot 21/9/24. Hiermee gezamenlijk reserveerden wij een parkeerplaats voor een wagen via "Quickparking".
Ik stel echter vast dat deze parkeerplaats geannuleerd werd. Eerst werd opgegeven door Tix dat er geen plek meer was, maar na zelf te proberen reserveren op hun website blijkt er plek genoeg te zijn. Dit werd aangegeven waarop we het antwoord kregen dat de aanbieding en prijs niet correct waren. Het aankoopbedrag werd ook teruggestort. Echter zijn wij hier niet mee akkoord en wensen wij deze parkeerplaats aan de overeengekomen prijs.
Hiervoor werden reeds verscheidene mails naar Quickparking verstuurd sinds 1/8/24 zonder enige reactie. Ook heeft Tix sinds 17/7/24 Quickparking reeds op de hoogte gebracht over dit gegeven.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen het einde van deze werkweek 9/8/24 een reactie met juridische onderbouwing waarom jullie dit zomaar kunnen annuleren. En anders de bevestiging van deze parkeerplaats aan overeengekomen prijs.
Met vriendelijke groeten,
Sam Evenepoel