Terug

Annulate onmogelijk

Opgelost Openbaar

House of U

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: House of U

15/01/2024

Beste,ik bestelde proefprints bij House of U op 4 januari 2024. Op hun website las ik dat de levertermijn 10 werkdagen was. We zijn 15 januari vandaag en contacteerde de chat en had een gesprek met Leonie om te vragen of mijn bestelling reeds geprint was. Ze antwoordde nee. bijgevolg vroeg ik om een cancelling va de bestelling, omdat deze levertermijn niet ging werken voor mijn artistiek werk. Toen zei ze me dat het niet meer kon, omdat mijn doeken toch al geprint waren. Ze kon me ook geen foto bezorgen van de zogezegde geprinte doeken. Toen ik op 3 januari 2024 in chat was met haar of een collega, zei ze me ook dat een bepaald type kussen (waarin ik interesse had) die avond of de dag erop weer online zouden komen, zodat ik mijn bestelling zou kunnen doen. Ik had even gewacht, maar kon er niet langer op wachten omdat alles teveel vertraging zou oplopen (mijn collectie zou lanceren binnen enkele dagen). Ook dit kussen is nog steeds niet voorradig. Dit doet me dus twijfelen aan de authenticiteit van hun werkwijze. Volgens mij zeggen ze wat hen het best uitkomt ipv de waarheid. Ik heb vroeger ook op een klantendienst gewerkt en wij gingen de extra mile.

Berichten (3)

House of U

Naar: A. V.

18/01/2024

----------------------------------------------Leonie Werts, 18 jan 2024 13:30 CETGoedemiddag,We vinden het erg vervelend dat je niet tevreden bent over je aankoop.Zoals in ons gesprek aangegeven, was het niet mogelijk om jouw bestelling te annuleren omdat jouw bestelling al in productie genomen was. en dus nog niet gereed was. Jouw bestelling was echter nog niet gereed voor te versturen, maar wel gedrukt, omdat de bestelling nog in het productieproces van stomen/wassen/finishen zat. Daarnaast was een gedeelte van jouw bestelling al verstuurd naar ons confectie atelier voor de afwerking hiervan.We hebben dan ook niet op onze website staan dat we een levertermijn hebben van 10 werkdagen. We bieden een spoedbestelling van 8 volledige werkdagen (excl. verzending) of een economy bestelling van 13 volledige werkdagen (excl. verzending) voor bedrukte stoffen. Voor onze producten bieden we een spoedbestelling van 13 volledige werkdagen (excl. verzending) of een economy bestelling van 23 volledige werkdagen (excl. verzending). Wanneer stoffen en producten gecombineerd worden besteld, krijgt de bestelling altijd de gekozen levertijd van de producten. Onze klanten zijn zelf verantwoordelijk voor het kiezen van de gewenste productietijd.We doen altijd ons uiterste best om artikelen zo snel mogelijk op voorraad te plaatsen of nieuw aan te bieden met de beste kwaliteit. Echter kan het voorkomen dat hier een vertraging op ontstaat waar we geen rekening hebben kunnen houden. We zijn echter druk bezig met de verwerking van dit nieuwe artikel en hopen dat dit artikel zo spoedig mogelijk online staat.We kunnen je dan ook helaas geen terugbetaling aanbieden omdat het gaat om unieke producten die na 24 uur niet meer gecanceld kunnen worden als ze als in productie zijn genomen.We wensen je nog een fijne dag toe.With regards,Met vriendelijke groet,Leonie WertsHouse of U+31-(0)493-441-222Hoppenkuil 27 5626 DD Eindhoveninfo@houseofu.com www.houseofu.comDon't miss out on House of U news! Follow us: ![alttext](s:i.post.cc/TPMrxxBP/Instagram-20-px.jpg) ![alttext](s:i.post.cc/vm9WmmXL/facebook-zwart-20-px.jpg) ![alttext](s:i.post.cc/CxhtDW9q/image003.jpg)![alttext](s:i.post.cc/NGPbzfJR/handtekening-winter-kopie.jpg)----------------------------------------------Klachtenbox, 15 jan 2024 11:33 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van House of U.[9XVY2X-0L11L] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van House of U.[9XVY2X-0L11L]

A. V.

Naar: House of U

05/02/2024

Leonie,Duidelijk in ik bovenstaande zaak niet betwisten. Hoe raar is het ook dat ik met een klacht bij een bedrijf met dezelfde persoon te maken krijg. Ook raar is dat ik niet meer op de website terug vind dat de levertijd 10 dagen is. Ik verzin dit niet hoor.Een andere zaak waar ik ook niet tevreden over ben: ik heb op voorhand een gesprek gehad met iemand van de klantendienst over de exacte kwaliteit van de katoen die ik zou bestellen. Ik weet niet wie het was, maar ze was er heel zeker van dat het organische ONGEBLEEKTE katoen was. Ik vroeg of ze wel zeker was, want ongebleekte katoen heeft spikkeltjes en die zag ik ziet echt op de website. Ze antwoordde me dat het wel degelijk zo was en dat er spikkeltjes waren, dat het geen echt witte stof was, maar beetje offwhite. 🙄🙄 Ik heb het pakket ontvangen ondertussen: DIT IS GEBLEEKTE KATOEN! Dus ook al wou ik niet langer samenwerken owv een te lange levertijd, nu is het geleverde product ook gewoon volledig fout. Hoe ga je hierop reageren dan? Heb je daar ook een policy voor? Is het weer mijn verantwoordelijkheid geweest? Heb ik niet goed gekeken?Ik wens een refund. En ik wens iemand anders te spreken dan diegene die me blijft tegenspreken.

House of U

Naar: A. V.

06/02/2024

----------------------------------------------Leonie Werts, 6 feb 2024 13:44 CETBeste Anouck,De bestelling die jij geplaatst hebt, is op een duurzame katoenen stof uit onze organische katoenen collectie. De stof waar jij jouw design op hebt laten drukken is met alle zekerheid een ongebleekte stof. Onze medewerkers van de klantenservice hebben jou dus op de juiste manier te woord gestaan. De stof heeft inderdaad geen witte basiskleur maar is offwhite.Mocht je echt denken dan het om een verkeerde stof gaat, dan ontvangen we graag een klein stuk van jouw ontvangen print op deze stof. Je kunt dit sturen naar ons kantoor- and productieadres in Eindhoven. Onze productiemanager zal dan dit verder onderzoeken. Indien jouw design inderdaad op de verkeerde stof is gedrukt, zorgen we voor een passende oplossing.With regards,Met vriendelijke groet,Leonie WertsHouse of U+31-(0)493-441-222Hoppenkuil 27 5626 DD Eindhoveninfo@houseofu.com www.houseofu.comDon't miss out on House of U news! Follow us: ![alttext](s:i.post.cc/TPMrxxBP/Instagram-20-px.jpg) ![alttext](s:i.post.cc/vm9WmmXL/facebook-zwart-20-px.jpg) ![alttext](s:i.post.cc/CxhtDW9q/image003.jpg)![alttext](s:i.post.cc/NGPbzfJR/handtekening-winter-kopie.jpg)----------------------------------------------Klachtenbox, 5 feb 2024 20:56 CET --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van House of U.[GD0YY1-LPLP3] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van House of U.[GD0YY1-LPLP3]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform