Terug

All-in-One ID Card Reader van Sitecom werkt niet!

Closed Openbaar

Sitecom Europe bv

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. P.

Naar: Sitecom Europe bv

23/04/2021

Beste SitecomNa 1 jaar over en weer mailen met de ICT Helpdesk van de Belgische federale overheid, ben ik tot de spijtige conclusie gekomen dat mijn All-in-One ID Card Reader niet werkt op mijn Mac computer.Ik heb deze eID Card reader vorig jaar in juni 2020 aangekocht om mijn belastingsaangifte en dergelijke digitaal in orde te kunnen brengen.Op de website van Sitecom staat dat het niet nodig is om een driver te downloaden voor deze eID Card Reader, maar dat is eigenlijk wel nodig, want als ik een up-grade doe van mijn Mac besturingssysteem werkt mijn Card Reader niet meer op de laatste versie van mijn Mac.Ik werk nu met de laatste versie van Mac, namelijk macOS Catalina versie 10.15.7.Ik heb nu uit noodzaak een andere eID Card reader besteld, omdat ik na 1 jaar problemen tot de conclusie ben gekomen dat ik een miskoop heb gedaan met deze SiteCom reader.Ik zou graag mijn geld terug willen vragen.Aangekocht via CoolBlue, het factuurnummer heb ik nog.Alvast bedankt om mijn klacht in overweging te nemen.Met vriendelijke groetenKatrien Pieters


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform