Terug

algemene voorwaarden geschonden

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. H.

Naar: DAZN

15/04/2024

Beste, Op de website van DAZN, kocht ik op 8 maart 2024 een DAZN total maandabonnement twv 18,99 euro per maand. Dit was de enige manier om op die avond een bokswedstrijd met vrienden te kunnen bekijken. Normaal kan je voor elke bokswedstrijd een PPV, zogenaamde pay-per-view kopen. Dit is een soort van eenmalige aankoop om 1 wedstrijd te bekijken. Dit was die avond niet mogelijk. Nu merken we dat dit maandabonnement eigenlijk een verborgen jaarabonnement is. We hebben namelijk uitdrukkelijk per mail laten weten ons abonnement te willen opzeggen, maar hun antwoord is als volgt: Je abonnement is opgezegd, maar je kan er nog van genieten tot april 2025, in tussentijd zal je maandelijks 18,99 euro worden aangerekend. Ook na het uitdrukkelijk vermelden dat dit niet onze wens is en we de betalingen graag zien stoppen, klinkt het dat ze dit niet kunnen veranderen. In de algemene voorwaarden van dit type 'maand'abonnement, staat nochtans letterlijk het volgende: Hernieuwt automatisch na afloop van je abonnement en is op elk moment opzegbaar met een opzegtermijn van minstens 1 maand.Ze leven dus duidelijk hun eigen algemene voorwaarden niet na en blijven intussen maandelijks 18,99 euro aanrekenen. Wat kan ik hier tegen doen?Met vriendelijke groet, Lowie Hendrickx

Berichten (19)

DAZN

Naar: L. H.

17/04/2024

----------------------------------------------Hallo Klach,Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice van DAZN.Bij het bekijken van je account onder het e-mailadres klachtenbox@test-aankoop.be, omdat ik kan zien dat er geen actief account is. Dus, om je beter te helpen en je actieve account te vinden, kun je ons alsjeblieft de volgende informatie sturen?1. Alle mogelijke naam (en) achternaam (en) die zijn gebruikt om je account te registreren,2. Alle mogelijke e-mailadressen die zijn gebruikt om je account te registreren3. Betaalmethode: kaart, PayPal, cadeaucode, derden (Apple, Amazon, Google)Als kaart: eerste 6 en laatste 4 nummers en vervaldatumAls PayPal: P-xxxxxxxxxx Betalingsnummer4. Schermafbeelding van de betaling5. Als derde partij laat ons dan weten welk apparaat je hebt gebruikt in de registratiefase.Ik kijk uit naar je reactie en als je nog andere problemen of twijfels hebt, zijn we er altijd om te helpen!Vriendelijke groeten,Gopinath G '” Team DAZN--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van DAZN Support.Op 15 april 2024 om 20:41:45 UTC schreef klachtenbox@test-aankoop.be: [L6Y24W-NXL63] [L6Y24W-NXL63]

L. H.

Naar: DAZN

17/04/2024

Beste, Mijn account op DAZN staat geregistreerd onder Lowie Hendrickx met e-mailadres: lowie.hendrickx@icloud.com.Ik heb dit al eens aangekaart bij u of een collega van u, daar werd mijn klacht geklasseerd onder Antw: ID: #6949070. Mvg,Lowie Hendrickx

DAZN

Naar: L. H.

18/04/2024

----------------------------------------------Hallo!Bedankt dat je contact hebt opgenomen met DAZN Help.Bij controle konden we geen zorgen vinden waarnaar je verwijst.Ik verzoek je om de volgende details te delen, zodat we je verder kunnen helpen:1. Voor- en achternaam van het account.2. E-mailadres dat is geregistreerd in het account.3. Eerste 6 cijfers en laatste 4 cijfers van de betaalkaart.Ga voor andere informatie naar onze Help en Veelgestelde vragen pagina's op s:www.dazn.com/en-GB/help.Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op.Vriendelijke groeten,Bhavya '” DAZN Team--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van DAZN Support.Op 17 april 2024 om 21:54:09 UTC schreef klachtenbox@test-aankoop.be: [L6Y5EW-MWEVY] [L6Y5EW-MWEVY]

DAZN

Naar: L. H.

20/04/2024

Dit is een geautomatiseerde e-mail van het ondersteuningsteam over ticket: 6988039--Hallo klachtenbox@test-aankoop.be,We vroegen ons af of je onze laatste update al had bekeken?We hebben meer informatie van je nodig om verder te kunnen helpen met dit ticket.Als je een update wilt geven of als je wat meer tijd nodig hebt om deze opmerking te verwerken, kun je ons dat laten weten door deze e-mail te beantwoorden.Als we de komende dagen geen reactie van je ontvangen, sluiten we het verzoek.Het klantenserviceteam van DAZN--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van DAZN Support.[L6Y24W-NXL63]

DAZN

Naar: L. H.

21/04/2024

Dit is een geautomatiseerde e-mail van het ondersteuningsteam over ticket: 7013408--Hallo klachtenbox@test-aankoop.be,We vroegen ons af of je onze laatste update al had bekeken?We hebben meer informatie van je nodig om verder te kunnen helpen met dit ticket.Als je een update wilt geven of als je wat meer tijd nodig hebt om deze opmerking te verwerken, kun je ons dat laten weten door deze e-mail te beantwoorden.Als we de komende dagen geen reactie van je ontvangen, sluiten we het verzoek.Het klantenserviceteam van DAZN--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van DAZN Support.[L6Y5EW-MWEVY]

L. H.

Naar: DAZN

22/04/2024

Beste,Zoals eerder al gezegd: Naam: HendrickxVoornaam: LowieE-mail: Lowie.hendrickx@icloud.comAntwoord ID: #6949070Hier vinden jullie alles onder terug.Eerste 6 cijfers: 6703 42Laatste 4 cijfers: 3902Mvg,Lowie

DAZN

Naar: L. H.

23/04/2024

----------------------------------------------Hallo,Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de klantenondersteuning van DAZN.Dit is niet de ervaring die we willen van onze waardevolle klanten zoals jij. Het is nooit onze bedoeling om onze klanten overlast te bezorgen. Wij streven er altijd naar om een positieve klantervaring te creeren.Wat uw zorgen betreft: we kunnen geen actief abonnement vinden op het e-mailadres: klachtenbox@test-aankoop.beOm u verder te kunnen helpen, verzoeken wij u vriendelijk onderstaande gegevens zoveel mogelijk aan ons te verstrekken:Alle andere e-mails die aan het abonnement kunnen worden gekoppeld. Voor- en achternaam op het account- Als u met de creditcard heeft afgeschreven, stuur dan de eerste zes en de laatste vier cijfers van de betaalmethode waarmee het bedrag in rekening wordt gebracht (geef ons niet het volledige nummer, zodat we uw privacy kunnen beschermen)Zodra u zoveel mogelijk van deze informatie heeft verstrekt, zouden we het account moeten kunnen lokaliseren en deze kwestie verder kunnen onderzoeken.Als u nog verdere opmerkingen, vragen of opmerkingen heeft, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.Hartelijke groetenSathish - DAZN-team--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van DAZN Support.Op 22 april 2024 om 10:22:03 UTC schreef klachtenbox@test-aankoop.be: [9KYMWN-60DL0] [9KYMWN-60DL0]

L. H.

Naar: DAZN

23/04/2024

Beste, Bij deze voor de derde keer mijn gegevens:Account op naam van: Lowie Hendrickxlowie.hendrickx@icloud.comHier vinden jullie alles onder terug. Bankkaartnummer: - Eerste 6 cijfers: 6703 42 - Laatste 4 cijfers: 3902Mvg,Lowie Hendrickx

DAZN

Naar: L. H.

23/04/2024

----------------------------------------------Hallo Lowie,Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice van DAZN.Bij controle kon ik zien dat het account onder het e-mailadres lowie.hendrickx@icloud.com met succes is geannuleerd. Omdat je abonnementstype ons maandelijkse Saver-abonnement is, wordt je gefactureerd voor de duur van je contract van 12 maanden. Je abonnement verloopt op 08-03-2025. Ik wil je ook laten weten dat door je abonnement te annuleren, je bent verwijderd uit automatische verlenging en er geen kosten in rekening worden gebracht aan het einde van je contract.De volledige Algemene voorwaarden voor annuleringen zijn hier te vinden: s:www.dazn.com/help/articles/terms-global-englishOmdat ik geen optie verlies om je te helpen, ga dan naar deze link om ons geweldige matches-schema hier te bekijken: s:www.dazn.com/en-BE/homeWe stellen je bedrijf bij ons op prijs en bedankt voor het kiezen van DAZN. Neem gerust contact met ons op als je nog vragen of opmerkingen hebt.Vriendelijke groeten,Gopinath G '” DAZN Team--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van DAZN Support.Op 23 april 2024 om 16:50:44 UTC schreef klachtenbox@test-aankoop.be: [VKPNEN-7G4GZ] [VKPNEN-7G4GZ]

DAZN

Naar: L. H.

23/04/2024

Hallo klachtenbox@test-aankoop.be, We hebben een paar dagen geleden contact met je opgenomen om te vragen of je onze laatste update al had bekeken. Wij hebben nog niets van je gehoord en gaan dit ticket daarom voorlopig sluiten. We hopen dat je het probleem hebt kunnen oplossen. Als dit niet het geval is, kun je deze e-mail in de volgende 3 dagen beantwoorden, en dan wordt je ticket automatisch opnieuw geopend. Het klantenserviceteam van DAZN--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van DAZN Support.[L6Y24W-NXL63]

L. H.

Naar: DAZN

23/04/2024

Beste,Jezus Christ ik heb jullie al 5 mails gestuurd. Excuseer maar zijn jullie met 4 mensen afzonderlijk bezig zonder overleg of wat is dit? Mvg

DAZN

Naar: L. H.

24/04/2024

Hallo klachtenbox@test-aankoop.be, We hebben een paar dagen geleden contact met je opgenomen om te vragen of je onze laatste update al had bekeken. Wij hebben nog niets van je gehoord en gaan dit ticket daarom voorlopig sluiten. We hopen dat je het probleem hebt kunnen oplossen. Als dit niet het geval is, kun je deze e-mail in de volgende 3 dagen beantwoorden, en dan wordt je ticket automatisch opnieuw geopend. Het klantenserviceteam van DAZN--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van DAZN Support.[L6Y5EW-MWEVY]

L. H.

Naar: DAZN

24/04/2024

Beste, Zoals eerder al gezegd: Naam: Hendrickx Voornaam: Lowie E-mail: Lowie.hendrickx@icloud.com Antwoord ID: #6949070 Hier vinden jullie alles onder terug. Eerste 6 cijfers: 6703 42 Laatste 4 cijfers: 3902 Mvg, Lowie

DAZN

Naar: L. H.

24/04/2024

----------------------------------------------Hallo Lowie,Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice van DAZN.Bij het bekijken van je account en de Algemene voorwaarden die aan je abonnement zijn gekoppeld, is het belangrijk om te verduidelijken dat volgens onze gebruiksvoorwaarden het abonnement dat je hebt gekozen voor een bindende verplichting voor een specifieke duur komt en het niet voortijdig kan worden geannuleerd.Onze inzet om deze voorwaarden te behouden, zorgt voor een consistente en eerlijke ervaring voor al onze abonnees. Dit betekent dat je abonnement, waarmee je akkoord gaat bij het aanmelden, moet worden bewaard tot het einde van de gecontract periode.We begrijpen dat je mogelijk je redenen hebt om te annuleren, maar houd er rekening mee dat de voorwaarden die je op het moment van je abonnement hebt geaccepteerd duidelijk aangeven dat annuleringen niet mogelijk zijn toat de opgegeven termijn is voltooid.Zoals eerder gea¯nformeerd, kunnen we niet doorgaan met een onmiddellijke annulering, omdat het plan dat je hebt een contract is en we de Algemene voorwaarden niet kunnen overschrijven.We waarderen je als abonnee en bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak dat dit kan veroorzaken. We raden je aan om de uitgebreide inhoud te verkennen die beschikbaar is op DAZN tijdens de rest van je abonnementsperiode en we hopen dat je plezier vindt in de vele sport-evenementen en spannende inhoud die we aanbieden.Wanneer klanten zich abonneren, worden alle Algemene voorwaarden op het scherm weergegeven en zonder ze te accepteren, activeert het abonnement niet. Omdat je ze hebt geaccepteerd, kan het contract-plan niet worden geannuleerd.Na het verifieren kan ik bevestigen dat je account op dit moment helaas niet in aanmerking komt voor een terugbetaling vanwege onze T and C's is hier te vinden:s:www.dazn.com/nl-BE/help/articles/terms-and-conditions-of-use-beMocht je nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.Met vriendelijke groet,Rajesh-Dazn Team--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van DAZN Support.Op 23 april 2024 om 21:14:08 UTC schreef klachtenbox@test-aankoop.be: [G2RE69-D6WPZ] [G2RE69-D6WPZ]

L. H.

Naar: DAZN

25/04/2024

Beste,Ik ben hier absoluut niet mee akkoord. In de algemene voorwaarden van het abonnement staat letterlijk het volgende: “Het abonnement is op ieder moment opzegbaar mits opzegtermijn van tenminste 1 maand.” Ik ben bijzonder benieuwd hoe u deze clausule zelf zou beoordelen? Het abonnement is opzegbaar met opzegtermijn van 11 maanden? Ik laat het hier niet bij en zal de advocaten van Testaankoop inschakelen. Hopelijk kunnen we verdere juridische stappen vermijden, maar dit is oneerlijk, onfair en volgens mij onwettelijk.Mvg,Lowie Hendrickx

DAZN

Naar: L. H.

25/04/2024

----------------------------------------------Hallo Lowie,Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice van DAZN en de benodigde informatie hebt verstrekt.Bij controle kon ik zien dat het account onder de e-mail lowie.hendrickx@icloud.com met succes je account en de Algemene voorwaarden die aan je abonnement zijn gekoppeld, het is belangrijk om te verduidelijken dat volgens onze gebruiksvoorwaarden het abonnementsplan dat je hebt gekozen voor een specifieke duur met een bindende inzet komt en dat het niet voortijdig kan worden geannuleerd.Onze inzet om deze voorwaarden te behouden, zorgt voor een consistente en eerlijke ervaring voor al onze abonnees. Dit betekent dat je abonnement, waarmee je akkoord gaat bij het aanmelden, moet worden bewaard tot het einde van de gecontract periode.We begrijpen dat je mogelijk je redenen hebt om te annuleren, maar houd er rekening mee dat de voorwaarden die je op het moment van je abonnement hebt geaccepteerd duidelijk aangeven dat annuleringen niet mogelijk zijn toat de opgegeven termijn is voltooid.We waarderen je als abonnee en bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak dat dit kan veroorzaken. We raden je aan om de uitgebreide inhoud te verkennen die beschikbaar is op DAZN tijdens de rest van je abonnementsperiode en we hopen dat je plezier vindt in de vele sport-evenementen en spannende inhoud die we aanbieden.Zoals eerder gea¯nformeerd, kunnen we niet doorgaan met een onmiddellijke annulering, omdat het plan dat je hebt een contract is en we de Algemene voorwaarden niet kunnen overschrijven.Na verdere beoordeling hebben we bevestigd dat je account niet in aanmerking komt voor een terugbetaling vanwege onze gebruiksvoorwaarden met betrekking tot gebruik en minimale abonnementsvoorwaarden:s:www.dazn.com/en-FR/help/articles/terms-and-conditions-of-use-frMocht je nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.Met vriendelijke groet,Rohan '” DAZN Team--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van DAZN Support.Op 24 april 2024 om 23:37:13 UTC schreef klachtenbox@test-aankoop.be: [W0GZ03-D4MYM] [W0GZ03-D4MYM]

DAZN

Naar: L. H.

26/04/2024

Dit is een geautomatiseerde e-mail van het ondersteuningsteam over ticket: 7077405--Hallo klachtenbox@test-aankoop.be,We vroegen ons af of je onze laatste update al had bekeken?We hebben meer informatie van je nodig om verder te kunnen helpen met dit ticket.Als je een update wilt geven of als je wat meer tijd nodig hebt om deze opmerking te verwerken, kun je ons dat laten weten door deze e-mail te beantwoorden.Als we de komende dagen geen reactie van je ontvangen, sluiten we het verzoek.Het klantenserviceteam van DAZN--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van DAZN Support.[9KYMWN-60DL0]

DAZN

Naar: L. H.

30/04/2024

Hallo klachtenbox@test-aankoop.be, We hebben een paar dagen geleden contact met je opgenomen om te vragen of je onze laatste update al had bekeken. Wij hebben nog niets van je gehoord en gaan dit ticket daarom voorlopig sluiten. We hopen dat je het probleem hebt kunnen oplossen. Als dit niet het geval is, kun je deze e-mail in de volgende 3 dagen beantwoorden, en dan wordt je ticket automatisch opnieuw geopend. Het klantenserviceteam van DAZN--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van DAZN Support.[9KYMWN-60DL0]

DAZN

Naar: L. H.

25/05/2024

----------------------------------------------Goedendag,Ik hoop dat je deze e-mail in goede orde ontvangt en bedankt dat je contact hebt opgenomen met DAZN.Lowie Henckx is akkoord gegaan met een abonnement van 12 maanden in overeenstemming met de Algemene voorwaarden van de DAZN-service en is daarom verplicht om maandelijkse betalingen te blijven doen tot ten minste 08-03-2025. We kunnen het contract niet beeindigen op basis van je communicatie en betalingen blijven tot deze datum verschuldigd. Daarom moet Lowie Hendrickx de blokkering op hun betaalkaart ongedaan maken en de betalingen blijven doen die verschuldigd zijn aan DAZN of hun betalingsgegevens bijwerken op de MyAccount-pagina op DAZN.com. Als je dit niet doet, is dit een schending van het contract.Het abonnementsplan dat met Lowie Henckx is goedgekeurd, is momenteel ingesteld om automatisch te vernieuwen voor nog eens 12 maanden op 08-03-2025, waardoor een nieuwe betalingsverplichting wordt gemaakt. Als Lowie Henckx rechtmatig wil beeindigen en/of niet automatisch wilt vernieuwen, kunnen ze dit doen door toegang te krijgen tot de MyAccount-pagina op DAZN.com of door contact op te nemen met het klantenserviceteam van DAZN.Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op.Vriendelijke groeten,Gopinath G '” DAZN Team--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van DAZN Support.Op 22 mei 2024 om 11:52:24 UTC schreef klachtenbox@test-aankoop.be: [LP7416-0P2NR] [LP7416-0P2NR]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform