Terug

Airfryer

Closed Openbaar

NICEEY B.V.

Start een klacht

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

W. G.

Naar: NICEEY B.V.

07/12/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 16/12/2022 kocht ik een Niceey Dubbele Airfryer XXL aangeschaft (model: XXL - Twee Kookvakken - 8.0 Liter - 2460 Watt - Dual Functie - Zwart via bol.com met bestelnummer: 1535984416 en betaalde ik er €179,99 voor. Na 20 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, beide bakvormen zijn los gekomen van de handvaten na normaal gebruik. Op 14 november e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek met casenummer: 209291334 is afgewezen omdat "na zorgvuldige inspectie jullie hebben vastgesteld dat het defect helaas te wijten is aan gebruiksschade. " Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat er; 1. Er eerst een akkoord was voor vervangen van de bakvormen om vervolgens terug te komen op een eerder genomen beslissing. 2. Geen zorgvuldige inspectie heeft plaatsgevonden en ik hier geen rapport van heb ontvangen. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs * alle communicatie met de klantendienst

Bemiddeling door Testaankoop 10 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform