Wij kregen op 15/11/2023 onze Airfryer (bestelnummer 44057869727) thuis geleverd. Deze bleek beschadigd te zijn aan de buitenpan. We namen onmiddellijk contact op met de Philips Whatsapp live chat voor omruiling. Dit bleek niet mogelijk te zijn. We konden enkel ons geld terugkrijgen, maar geen dezelfde nieuwe Airfryer aan dezelfde prijs. We stelden voor of het mogelijk was om een nieuw onderdeel (buitenpan) te verkrijgen in de plaats en dit was geen probleem. De klantendienst ging deze direct bestellen, maar de levertermijn bedraagde max. 3 weken. Voor ons geen enkel probleem. Nu zijn we 02/12 en weten nog steeds niets nieuws over deze buitenpan. De live chat via Whatsapp kan ons geen verdere informatie geven en telefonisch worden wij ook niet verder geholpen. Ze hebben intern een ‘ticket’ opgemaakt om te zien wat er verkeerd gegaan is. Wij vroeger telefonisch of wij de Airfryer alsnog retour mogen sturen gezien we de buitenpan maar niet ontvangen. Volgens de telefonische klantendienst is dit niet mogelijk gezien er reeds een maand verstreken is. Graag wensen wij duidelijkheid of de nieuwe buitenpan nog onze weg uitkomt of niet.m, zo kiet, eisen wij retour van de Airfryer en onze centjes terug.