Terug

Afwijkende rentevoet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. K.

Naar: AXA Assistance

17/03/2022

BesteRentevoet van offerte autolening van 0,97% wordt bij bestelling verhoogd naar 1,46%. Na telefonische klacht herleid tot 1,21%. Hierdoor wordt de rentelast onverwacht groter. AXA Bank komt haar beloftes niet na, en geeft het tarief van 0,97% standaard aan nieuwe klanten. Voor bestaande klanten zoals ik verhogen ze volgens willekeur.Zij willen niet wijken en mij het tarief van 0,97% niet toekennen. Intussen moet ik wel verder en ben ik genoodzaakt om hun voorstel te aanvaarden aangezien het voertuig klaarstaat voor levering. Hopelijk kan dit met terugwerkende kracht alsnog recht gezet worden. Voor mij komt dit over als diefstal of contractbreuk of minstens misbruik van vertrouwen.Dank voor uw spoedige reactie.

Berichten (1)

AXA Assistance

Naar: C. K.

18/03/2022

Geachte heer,Mevrouw,Via AXA Belgium, de verzekeringsentiteit van de AXA Groep in Belgie, ontvingen wij onderstaand dossier.Wij zullen de klant rechtstreeks een antwoord bezorgen.Met vriendelijke groeten,Dirk Van LitsenborghDossierbeheerder - Gestionnaire de dossiersCustomer Excellence (Affluent Distribution)AXA Bank Belgium nvGrotesteenweg 214 - 2600 BerchemBelgiumCustomer.relations@axa.be - postcode B32/053www.axabank.beAXA Bank Belgium nv maakt deel uit van de Crelan Groep - Sylvain Dupuislaan 251, 1070 Anderlecht oTEL 03 286 66 00 www.axabank.be/contact BIC: AXABBE22 IBAN BE67 7000 9909 9587 KBO nr.: BTW BE 0404 476 835 RPR Brussel FSMA 036705 A -----Disclaimer-----This message may contain confidential information intended solely for the use of the named addressee. If you are notthe intended recipient, you should not read, use, disclose or reproduce the content of this message. If you havereceived this message by mistake, please notify the sender immediately. Any views or opinions presented in thismessage are solely those of the author and do not necessarily represent those of AXA Belgium, AXA Bank Belgium,AXA Services Belgium or any other entity of the AXA Group, unless otherwise stated by the sender and dulyauthorized by the said companies. ---------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform