Terug

Afwerking sleept aan

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. L.

Naar: P&H Dakwerken

23/01/2020

Ph dakwerken heeft bij ons het dak vernieuwd in november 2018. Er waren echter nog veel openstaande puntjes die begin 2019 gingen uitgevoerd worden. Na weken bellen, smsen en mailen zijn ze een paar keer langsgekomen om wat te prutsen. Dit is maanden doorgegaan tot er eind 2019, een jaar na de werken, een arbeider is langs gekomen die nieuw in dienst was. Hij heeft gemerkt dat er meerdere waterlekken in onze dakkapel zitten en dat deze dus al een jaar binnen regent. Vandaag (22 januari 2020) wacht ik nog steeds op verdere actie om ons dak af te werken.Een jaar vol valse beloftes om te starten en dan toch niet op te dagen, onbereikbaar zijn op beide telefoonnummers (maar dan wel pocketdials krijgen van op andere werven), niet antwoorden op mails of berichten.Ondertussen heb ik wel gemerkt dat ze op internet pronken met een foto van mijn dakkapel, die langs binnen dus nog water lekt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform