Terug

afwerking / herstelling van het renovatieproject.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. L.

Naar: Flormar

22/08/2023

BesteIk had een overeenkomst met Flormar voor het renoveren van mijn aangekochte woning. zaken zijn slecht of niet afgewerkt. Heb deze is meerdere malen aan Flormar gemeld zelf met een aangetekende brief.sinds kort is er ook een lek aan het platte dak vast gesteld die hij gelegd heeft tot heden ook niet opgelost.Ook heeft hij schade aangebracht aan ons nieuw raam tijdens plaatsing van hem. hier komt ook geen communicatie van zijn verzekering. heb de offerte van het raam reeds doorgestuurd. hij stelde voor de werken verder te doen maar dat ik alle zaken nog bekostig van materiaal, hier ga ik niet mee akkoord, hij mag het materiaal gebruiken dat aanwezig is. maar de rest moet hij zelf voorzien aangezien het bedrijf materiaal verspilt heeft of kapot gemaakt heeft. Is zou een compensatie wensen of iemand die alles kan repareren met de nodige kennis en ervaring. Iemand die wij persoonlijk dan kunnen aanstellen aangezien Flormar zelf de werken niet kan afwerken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform