Terug

Afwerking en eindinstallatie keuken niet in orde

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. D.

Naar: eggo

06/08/2023

BesteIk bestelde een nieuwe keuken in februari 23. De installatie verliep volgens planning op 22 mei'23. Echter werd niet alles in orde gebracht, kasten zijn niet volledig afgewerkt, dampkap is niet aangesloten, te kort aan materiaal voor afwerking. Er werd ons verteld dat na 6 tot 8 weken alles in orde gebracht zou worden. Helaas na vele telefoontjes leek dat niemand op de hoogte was van die effectieve bijbestelling en kon het nodige materiaal niet terug gevonden worden. Gelukkig kwam dan toch na vele telefoontjes van ons uit een inspecteur langs op 24 juli'23. Opnieuw lijkt dat alles 6-8 weken zal duren en werd door de inspecteur bevestigd dat vele kasten opnieuw geïnstalleerd en afgewerkt dienen te worden door slechte installatie.Als klant worden we van kastje naar de muur gestuurd, is er geen duidelijke communicatie en kunnen we niet genieten van een nieuwe afgewerkte keuken. Als klant dienen we alles te betalen voor installatie en is er een kostenpercentage voor te laat betalen. Maar wat met een te late foute installatie??

Berichten (13)

S. D.

Naar: eggo

23/08/2023

Beste,Na 2 weken nog steeds geen feedback?

S. D.

Naar: eggo

23/08/2023

Beste,Na 2 weken nog steeds geen feedback?

eggo

Naar: S. D.

24/08/2023

Beste Mevrouw Descheermaecker,Ik bevestig u de ontvangst van uw klacht, die al mijn attentie heeft weerhouden.Het spijt me zeer te horen dat we niet aan de verwachtingen hebben voldaan. Onze ambitie is om al onze klanten een onberispelijke service te bieden.Bij het lezen van de verschillende problemen die u ons hebt meegedeeld, stel ik vast dat wij deze ambitie niet hebben waargemaakt.Hiervoor bied ik u namens Eggo onze welgemeende verontschuldigingen aan.Sta me toe contact op te nemen met de kwaliteitsverantwoordelijke die bij u is langsgeweest.Ik zal uw dossier analyseren en samen met u verder opvolgen.Ik kom snel naar u terug met een concreet antwoord en een voorstel tot oplossing.Ik blijf ter beschikking indien u verdere vragen heeft.Met vriendelijke groeten,[Suarlee]Varvara MATHIEUComplaints CoordinatorCustomerCare@eggo.beRue de l'Artisanat, 10 - 5020 Suarlée [Arbre EGGO] THINK GREEN BEFORE PRINTING[]

eggo

Naar: S. D.

24/08/2023

Beste Mevrouw Descheermaecker,Ik bevestig u de ontvangst van uw klacht, die al mijn attentie heeft weerhouden.Het spijt me zeer te horen dat we niet aan de verwachtingen hebben voldaan. Onze ambitie is om al onze klanten een onberispelijke service te bieden.Bij het lezen van de verschillende problemen die u ons hebt meegedeeld, stel ik vast dat wij deze ambitie niet hebben waargemaakt.Hiervoor bied ik u namens Eggo onze welgemeende verontschuldigingen aan.Sta me toe contact op te nemen met de kwaliteitsverantwoordelijke die bij u is langsgeweest.Ik zal uw dossier analyseren en samen met u verder opvolgen.Ik kom snel naar u terug met een concreet antwoord en een voorstel tot oplossing.Ik blijf ter beschikking indien u verdere vragen heeft.Met vriendelijke groeten,[Suarlee]Varvara MATHIEUComplaints CoordinatorCustomerCare@eggo.beRue de l'Artisanat, 10 - 5020 Suarlée [Arbre EGGO] THINK GREEN BEFORE PRINTING[]

S. D.

Naar: eggo

05/09/2023

Helaas zijn we intussen terug 14 dagen verder en is er geen opvolging/feedback. Onbegrijpbaar?!

S. D.

Naar: eggo

05/09/2023

Helaas zijn we intussen terug 14 dagen verder en is er geen opvolging/feedback. Onbegrijpbaar?!

eggo

Naar: S. D.

08/09/2023

Beste Mevrouw Descheemaecker,Ik bevestig u dat uw dossier wel degelijk wordt opgevolgd.Maar eind augustus is nog steeds een vakantieperiode, niet alle collega's waren aanwezig en alvorens ik u iets schriftelijk bevestig wil ik zeker zijn dat ik de juiste personen heb kunnen bereiken en dat de informatie klopt.Er werd een interventiedatum vastgelegd op 10 oktober, dit is de vroegste datum die beschikbaar is.Kan u bevestigen dat deze datum voor u past?Met vriendelijke groeten,[Suarlee]Varvara MATHIEUComplaints CoordinatorCustomerCare@eggo.beRue de l'Artisanat, 10 - 5020 Suarlée [Arbre EGGO] THINK GREEN BEFORE PRINTING[]

S. D.

Naar: eggo

08/09/2023

Beste, 10/10 lijkt heel veraf aangezien dit reeds sinds mei aan de hand is. Als klant worden van het kastje naar de muur gestuurd en beloftes die niet nagekomen worden. Op jullie factuurgegevens wordt vermeld per dag te late betaling volgt een interest. Wat als dit voor de klant toegepast zou worden?? We vinden de situatie onaanvaardbaar op deze manier. Geen tussenkomst, geen oplossing, geen voorstel, enkel maar beloftes met datums die niet nagekomen worden! En zo tikt de tijd verder en hebben we geen afgewerkte keuken volgens plan... Eggo.. wat een ontgoocheling!

eggo

Naar: S. D.

08/09/2023

Beste Mevrouw Descheemaecker,Ik bevestig u dat uw dossier wel degelijk wordt opgevolgd.Maar eind augustus is nog steeds een vakantieperiode, niet alle collega's waren aanwezig en alvorens ik u iets schriftelijk bevestig wil ik zeker zijn dat ik de juiste personen heb kunnen bereiken en dat de informatie klopt.Er werd een interventiedatum vastgelegd op 10 oktober, dit is de vroegste datum die beschikbaar is.Kan u bevestigen dat deze datum voor u past?Met vriendelijke groeten,[Suarlee]Varvara MATHIEUComplaints CoordinatorCustomerCare@eggo.beRue de l'Artisanat, 10 - 5020 Suarlée [Arbre EGGO] THINK GREEN BEFORE PRINTING[]

S. D.

Naar: eggo

08/09/2023

Beste, 10/10 lijkt heel veraf aangezien dit reeds sinds mei aan de hand is. Als klant worden van het kastje naar de muur gestuurd en beloftes die niet nagekomen worden. Op jullie factuurgegevens wordt vermeld per dag te late betaling volgt een interest. Wat als dit voor de klant toegepast zou worden?? We vinden de situatie onaanvaardbaar op deze manier. Geen tussenkomst, geen oplossing, geen voorstel, enkel maar beloftes met datums die niet nagekomen worden! En zo tikt de tijd verder en hebben we geen afgewerkte keuken volgens plan... Eggo.. wat een ontgoocheling!

eggo

Naar: S. D.

12/09/2023

Beste Mevrouw,De datum van 10 oktober is de vroegste datum die beschikbaar is in onze agenda's, onze planning staat vol tot in november.Ik heb reeds een aanvraag gedaan bij de dienst montage, als er een datum vroeger zou vrijkomen zullen ze mij waarschuwen.Ik zal u dan contacteren indien we de datum kunnen vervroegen.Indien u een aanvraag voor commerciele tegemoetkoming wenst in te dienen, kan u dat doen op het einde van uw project, wanneer alles afgewerkt is.Wij zullen dan de aanvraag doorsturen naar de verantwoordelijke die een beslissing zal nemen.Met vriendelijke groeten,[Suarlee]Varvara MATHIEUComplaints CoordinatorCustomerCare@eggo.beRue de l'Artisanat, 10 - 5020 Suarlée [Arbre EGGO] THINK GREEN BEFORE PRINTING[]

S. D.

Naar: eggo

08/10/2023

Beste MathieuOp donderdag jongstleden ontvingen we onverwacht bezoek van enkele medewerkers van Eggo, zonder voorafgaande kennisgeving. Dit gebrek aan communicatie heeft tot enige ongemakken geleid. Hoewel enkele reparaties zijn uitgevoerd, zijn er helaas nieuwe problemen ontstaan als gevolg van onjuist opgemeten materialen en onbekend vakmanschap van de schrijnwerker.Daarbij komt het teleurstellende nieuws dat we opnieuw geconfronteerd worden met een wachttijd van 6 tot 8 weken, wat ons gevoel van ontevredenheid alleen maar versterkt. Als klant voelen we ons in de steek gelaten en het lijkt erop dat niemand verantwoordelijkheid neemt voor deze situatie.Na overleg met de installateur hebben we contact opgenomen met de Eggo-winkel in Brugge. Echter, daar kregen we te horen dat hoewel ze begrip hebben voor onze klacht, ze helaas niets kunnen ondernemen om ons te helpen.We zouden graag duidelijkheid ontvangen over wanneer we eindelijk een voltooide keuken kunnen verwachten. Bovendien zijn we benieuwd naar uw voorstel om ons als ontevreden klanten te compenseren. Het is van groot belang voor ons om deze kwestie op te lossen en onze vertrouwen in Eggo te herstellen.We kijken uit naar uw spoedige reactie en hopen op een constructieve oplossing voor deze situatie.

eggo

Naar: S. D.

11/10/2023

Beste Mevrouw,Ik werd eind vorige week ingelicht door onze kwaliteitsverantwoordelijke dat ze zouden langskomen bij op op 09/10 om het dampgat te boren. Ik dacht dat deze datum met u afgesproken was ?Er werd reeds een herbestelling gedaan voor uw project, de goederen worden eind deze maand verwacht in onze stock. Ik denk dat ze hiernaar verwezen wanneer onze plaatsers spraken van een nieuwe bestelling.Ik ga dit nog eens afstemmen met de kwaliteitscontroleur, nakijken of alles wel in orde is met de bestelling en of er niets ontbreekt.Wij hebben reeds een datum voorzien op 27/11 want dat was de vroegste die beschikbaar was.Eens we alle goederen ontvangen hebben, kan ik eens navragen bij onze dienst montage of we de interventiedatum kunnen vervroegen.Uw vraag tot vergoeding werd genoteerd in uw klachtendossier, maar deze zal pas geanalyseerd worden op het einde, wanneer uw project volledig afgerond is. Ik zal de aanvraag dan doorsturen naar de verantwoordelijke die hierover kan beslissen.Met vriendelijke groeten,[Suarlee]Varvara MATHIEUComplaints CoordinatorCustomerCare@eggo.beRue de l'Artisanat, 10 - 5020 Suarlée [Arbre EGGO] THINK GREEN BEFORE PRINTING[]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform