Terug

Afvoer niet aangesloten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. G.

Naar: Aquafin

22/08/2019

Bij het leggen van de nieuwe leidingen voor elektriciteit en gas zijn we erop uitgekomen dat de hoofdaansluiting van onze aflopen niet aangesloten zijn. Paar jaar geleden hebben ze hier gescheiden riolering gelegd. Zelfs de oude woning was oorspronkelijk al voorzien van gescheiden riolering. Toch hebben de mensen van Aquafin deze niet aangesloten. De voorziening hiervoor zit zelfs aan de andere kant van de woning. We hebben een ontstoppings rat moeten kopen. Dit werkte niet. Iemand met een camera.En uiteindelijk hebben we heel onze oprit weer moeten open breken. De hoofdaansluiting was bedenkt met een heel dikke laag beton. Er waren geen aanduideningen waar deze aansluitingen zaten. En zowel op het gemeentehuis als bij Aquafin kon niemand ons juist vertellen waar deze aansluiting zat. We zijn aan het renoveren. Dit heeft ons een hoop extra tijd en geld gekost om dit op te lossen

Berichten (5)

Aquafin

Naar: S. G.

23/08/2019

DATA NOT AVAILABLE

S. G.

Naar: Aquafin

06/09/2019

DATA NOT AVAILABLE

Aquafin

Naar: S. G.

06/09/2019

DATA NOT AVAILABLE

S. G.

Naar: Aquafin

12/09/2019

Beste, De datum weet ik niet juist meer maar de naam is Kristof Geuvens

Aquafin

Naar: S. G.

13/09/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform