Terug

Afspraak rond nieuwe wagen niet nageleefd en ernstig verborgen gebreken..

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Group Duyck

08/10/2024

Geachte mevrouw/heer, In brekensteling Op [29:11.2023 gekocht ik de Nissan Juke t met samen spraak met Hans van cutsem en mijn stiefvader.. we maakten offerte en er werd duidelijk gezegd wat ik wou .. heb niet gekregen wat werd gezegd en beloofd. U zou zogenaamd toonzaal model de banden krijgen. Ik zou de navigatie krijgen die toonzaal stond ik zou verwarmde zetel hebben) helaas) hierbij voeg ik ook bewijzen toe .. aangezien u nog zegt deed wat moest . Is dit een gebrek aan vertrouwen weg … Ik stel echter vast dat het probleem wordt genegeerd alsnog geluisterd. En zogenaamd alles werd gedaan wat werd gevraagd!! [ook ondervonden problemen worden hier maanden aan kant geschoven. De veiligheid niet o serieus genomen om deze reden van uw klacht]. Namelijk de wagen de 14 oktober 24 binnen brengen… maar ik heb eerder al aangegeven en steeds sprak men van herstel na herstel .. ik gevoeg mij op garantie wet … ontbinden van contract. Om tot een degelijk oplossing te komen.. dagelijks bang bij deze wagen) wat ga die nu weer krijgen of herhalingen. Tot gevaarlijk… Ik word niet serieus genomen!!! Dit heeft geleid tot over gaan van ongemakken/schade] Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk een degelijke oplossing te brengen niet alleen de wagen nogmaals “ te bekijken om dan terug ontlopen van problemen. De wagen werd gekocht met gebreken waarvan u de hoogte was op wel is waar 2 weken tijd.. na de aankoop. Waarin ik u alles voor leg feiten mails foto’s er zijn ook video’s Met bewijs wat de wagen doet !! Ik maanden geleden en gevraagd om degelijke oplossing Nu pas een afspraak) bovendien de afspraken wou u mij banden geven tweede hands terwijl anders beloofd werd .. Ik kan mij helaas niet tevreden stellen wens ik een oplossing voor de wagen en de belofte zoniet ontbind ik mij van de aankoop Het zelfde geldt als er een conformiteit gebrek blijft bij de verkoper En dien ik gerechtelijke stappen te ondernemen… De vorige klacht was niet volledig vandaar dat ze vervolgens goed zet !!! Met vriendelijke groeten, Bijlage: - de foto s en bewijzen kan ik later toevoegen aangezien het niet lukt. Maar die zijn er Mvg - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Bemiddeling door Testaankoop 15 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform