Terug

Afsluiting kassa

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. C.

Naar: Connect 24/7

13/08/2020

BesteMijn kassa is afgesloten omdat er volgens jullie niet betaald wordt. Op zich correct, was het niet dat jullie zelf de domiciliering niet in orde hebben gebracht. Ondertussen is dat in orde en gaat het geld ook netjes van de rekening. Echter staat er nog een heel deel open. Dat klopt. Maar ik moet van jullie ook nog 811,10 euro. Daar probeer ik al maanden aan te komen maar ik wordt telkens ontweken of genegeerd. Ook negeren jullie mijn mails tot betrekking van de werking van de webshop alsook tot het activeren van mijn Blackbox etc...Nu, na maanden, zou zogezegd het systeem automatisch mijn account geblokkeerd hebben. Heel raar toch aangezien jullie zelf maanden niet door hadden dat het geld niet van de rekening ging. Ikzelf had dat ook niet door aangezien ik een domiciliering getekend had en er dan ook vanuit ging dat jullie voor een keer jullie job goed deden aangezien jullie enkel graag geld zien. Een klant correct behandelen is bijzaak. Ik verwacht eerst mijn kassa volledig op punt vooraleer ik de rest van het geld over maak. Het is niet mijn fout dat dat geld niet op jullie rekening is gekomen. Maar wel die van jullie. Vanaf nu wordt alles maandelijks betaald maar de achterstal word pas gestort wanneer alles in orde wordt gebracht. Dus zorg ervoor dat jullie via jullie lunch.be rekening mijn 811,10 euro storten, mijn webshop in orde brengen, mijn blackbox in orde brengen, mijn take away.com koppeling in orde brengen, mijn schadevergoeding voor de laattijdigheid van de klantenkaarten en Payconiq integratie en ook een schadevergoeding voor de geleden schade van al jullie gebreken waar ik bewijzen van heb. Mijn kassa valt ook weer uit na het installeren van het klantenschrerm. Nochtans ontkenden jullie altijd dat het daar van kon komen. Als ik dat scherm afkoppel is er geen probleem. Als ik dat scherm aansluit is er wel een probleem. Dat MOET opgelost worden. Dat is jullie taak aangezien ik, jammer genoeg, alles bij jullie heb aangekocht. Jullie zijn als firma het ergste van jullie soort en zoiets heb ik nog NOOIT meegemaakt.

Berichten (2)

Connect 24/7

Naar: R. C.

13/08/2020

Beste,Kunt u uw incompetentie aub zo snel mogelijk zelf oplossen?U refereert naar een klant (bedrijf) die een klacht heeft over ons gestandaardiseerd product dat wij conform de onderling overeen gekomen condities hebben geleverd en ondersteund.Als dit bedrijf (dus geen consument) een klacht heeft, kunnen zij een rechtszaak starten. Die zij zullen verliezen.Wij willen niet vervelend doen, maar als u in dit soort gevallen publiekelijk communiceert over ons 100% correct werkend bedrijf, kunt u een passende schadeclaim verwachten.Wij verwachten dat alles voor vandaag 13 augustus 2020 15.00u van uw platform verwijderd is. Graag uw onmiddellijke bevestiging hiervan naar dit email adres sturen.Bedankt voor uw spoedige opvolging.Met vriendelijke groet,iButler bv

Connect 24/7

Naar: R. C.

13/08/2020

Beste,Is dit nu in orde?mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform