Terug

Afsluiten rekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: BNP Paribas Fortis

12/10/2017

BesteIn juni ging ik samen met mijn partner onze rekening afsluiten op het kantoor te Beersel, ik was hoogzwanger en wou dit geregeld hebben voordat er een heel drukke fase in ons leven aanving (geboorte 3e kind en overlijden moeder). Er werd ons een hele papierberg voorgelegd en mevr. Cuvelier kon de rekening niet onmiddelijk afsluiten omdat de mastercard nog moest afgerekend worden. Zij deelde mij de benodigde som mee die ik onmiddelijk telefonisch overschreef in het kantoor om de rekening aan te zuiveren. Op dat moment werd me gezegd dat het in orde was en dat ik hier niet meer naar moest omkijken. Tot hiertoe alles zoals het hoort.In juli werd me telefonisch gevraagd opnieuw een bedrag te storten, hetgeen ik ter goeder trouw deed, omdat er blijkbaar nog een afrekening was van de mastercard. Op dit ogenblik zijn onze bankkaarten vernietigd, pc banking gewist dus geen overzicht meer op de rekening die in juni moest afgesloten worden. Nu goed, we gingen ervan uit dat het nu klaar was.Augustus krijgen we opnieuw de vraag om 6euro aan te zuiveren...bankkosten die doorlopen terwijl we in juni reeds vroegen af te sluiten. Hoewel we hierover niet tevreden waren,zuiveren we een DERDE keer de rekening aan om verder gedoe te vermijden. Ondertussen zaten we met zwangerschapsvergiftiging, ziekenhuisopname moeder en pasgeboren baby en we konden dit gedoe, zoals voorzien, missen als koude pap. In deze woelige periode moesten we blijkbaar nog een papier tekenen. Hetgeen we over het hoofd zagen... We waren echter in juni op kantoor geweest om alle papieren te tekenen!!! Nu in september wordt ons opnieuw gevraagd om 3euro te storten maar wat ons betreft is de maat nu vol. Hoe moeilijk is het om een rekening af te sluiten? Men had deze bankkosten vanaf augustus toch kunnen stoppen, er was geen pc banking meer, geen kaarten, geen geld op de rekening... Dat men ons 1 papier niet liet tekenen in juni kan men ons nu moeilijk verwijten, tot 3 maal toe werd onze rekening aangezuiverd waaruit onze goede wil blijkt. Dat er vanuit de bank dan geen tegemoetkoming is, ervaren we als schrijnend.

Berichten (1)

BNP Paribas Fortis

Naar: A. C.

12/10/2017

Geachte mevrouw,Geachte heer,Wij hebben uw e-mail goed ontvangen en wij bedanken u hiervoor. Onze medewerkers beantwoorden deze zo spoedig mogelijk.Opgelet: dit is een automatisch bericht. Alvast bedankt om hierop niet te antwoorden.Hoogachtend. BNP Paribas Fortis NVT +32(0)2 762 60 00Warandeberg 3, 1QA5E, 1000 Brussel www.bnpparibasfortis.be======================================================BNP Paribas Fortis disclaimer::www.bnpparibasfortis.com/e-mail-disclaimer.BNP Paribas Fortis privacy policy::www.bnpparibasfortis.comrivacy-policy.======================================================


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform