Terug

Afgeblaft en beledigd door jullie medewerker

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. J.

Naar: Essec

20/07/2016

Het bedrijf Essec vind het normaal om Proximus klanten af te blaffen en te beledigen waar ze bij staan. Hun (Essec) klachtendienst vind dat ook best normaal (zie bijlage)... De baas zelf, Luc Achten, begint al dadelijk te vloeken en te tieren in zijn allereerste email communicatie naar mij toe. Betaal ik daar 84 euro per maand voor aan Proximus? Al lange tijd klant bij Proximus, zelfs jaren hard voor gewerkt, zoek mijn per-id maar op ID838428, dan weten jullie (Proximus) wat voor iemand ik ben. Ik stap de Proximus shop binnen te Heusden met de vraag 'kan u me aub helpen, de klantendienst schiet niet op'. Als callcentermedewerker, en nu supervisor, ken ik de afscheep-methodiek van buiten... ik spreek de medewerker erop aan en ik word beledigd, afgeblaft, onder vuur genomen, mag niet eens uitspreken, en dat puur omdat ik niet meer wil afgescheept worden. Uiteindelijk heeft hij dat door en belt zelf de klantendienst. De Essec klachtendienst vind dit best normaal (empathie 0,0 en neemt niet eens de moeite om eens door te vragen), neemt de grote baas in CC en dat taalgebruik was nog erger dan dat van de medewerker (verdomme, ga maar veel zever vertellen...) Als ik dat doe op mijn job hoef ik niet meer te komen de dag erna.... (zie mailverkeer in bijlage). Einde klacht.

Berichten (4)

Essec

Naar: P. J.

22/07/2016

DATA NOT AVAILABLE

P. J.

Naar: Essec

24/07/2016

Beste Luc,Je snapt het niet zo goed. Jouw weerwoord werd in bijlage mee verstuurd. Iedereen kan dat lezen. Als jij schrijft 'verdomme', dan ben je ah vloeken. Als jij schrijft 'ga maar veel zever vertellen', dan ben je ah tieren... Punt.Je medewerker luisterde evenmin. Eerste wat ik hem vertelde is ik heb al 3 keer met de klantendienst gebeld... Jouw medewerker: 'meneer, wat u dan best doet is uw Proximus toestel nemen en 6000 bellen...' Ik ben geen idioot.Ik heb ook helemaal geen 6 jaar op de klantendienst gewerkt, helemaal niet zelfs... neem gewoon eens even tijd om te lezen wat ik je schrijf ipv dadelijk negatief te worden. Ik heb geschreven dat ik 2 jaar op CHC heb gewerkt voor hun, mooie tijd trouwens.Gaan jullie je nog excuseren voor dat circus of hoe zit dat?Met vriendelijke groeten,Peter

Essec

Naar: P. J.

25/07/2016

DATA NOT AVAILABLE

P. J.

Naar: Essec

25/07/2016

Beste Luc,Hartelijk dank voor je uitnodiging tot een gesprek. Graag! Maar wel hier en nu... brandt maar los... ik luister...En in diezelfde mail schrijf ik 'Ik heb 2 jaar gewerkt bij CHC Proximus'... Wat zoals je wel weet staat voor Customer Help Center, of technische dienst in de volksmond... ik heb dus niet op de klantendienst gewerkt. Het hele mailverkeer nogmaals in bijlage, mocht het je ontgaan zijn.Ik heb reeds geantwoord op wat je daar aangeeft, Proximus terzijde, het gaat hier om hoe jouw medewerker mij behandeld heeft... Als ik enkel issue's had met Proximus had je nooit van me gehoord.Ik hoor graag van je!Met vriendelijke groeten,Peter


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform