Terug

ADMINISTRATIEF WANBEHEER

Closed Openbaar

SOLIDARIS- KLINIPLAN

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: SOLIDARIS- KLINIPLAN

07/10/2024

Als een mens al niet ziek IS , dan wordt hij het wel als die de administratieve 'behandeling' door Solidaris Oost-Vlaanderen moet ondergaan. Dit is ERG en ERGERLIJK : weken geleden facturen opgestuurd voor terugbetaling van facturen hospitalisatie van mijn vader, die dit jaar overleed. Vandaag krijg ik ALLE DOCUMENTEN (!!!) weer teruggestuurd, omdat er 1 formulier ‘Aanvraag om terugbetaling’ ontbrak. En dan wordt daar , het is bijna om te lachen mocht het niet zijn om te HUILEN of KWAAD om te worden, in de brief geschreven ”U MAG hierna alle documenten per mail of post terugsturen" DIT IS ERGERLIJK! *Ofwel wordt je WEER op KOSTEN van postzegel en ook WEER op een rit naar de postbus *Ofwel ‘mag’ je 13 pagina’s facturen + 2 pagina’s ‘aanvraagformulier’ INSCANNEN en dan doormailen *Ofwel, om de prijs te drukken , ‘mag’ je een rit naar de ‘bus’ van Solidaris ondernemen Was het te eenvoudig om gewoon 1 aanvraag-formulier op te sturen en DAT ALLEEN te laten bezorgen ? Is dit de STANDAARD van Solidaris ?? Echt !!!??? Waar zijn jullie mee bezig ? En dat met (ex)patiënten, hoogbejaarde mensen of, in dit geval , de kinderen van een persoon die dit jaar overleden is. Het GEBREK aan respect voor de inspanning en de kosten die al gedaan werden is SCHRIJNEND en SCHANDALIG Allemaal ‘standaard’ procedures? HUPLA , ALLES ‘return to sender’ ? Omdat dat MAKKELIJK is voor jullie ? Jullie moesten je schamen! PS: aangezien ik ALLE documenten reeds bezorgde, en ik GEEN zin heb in EXTRA kosten en EXTRA verplaatsingen , zal ik alleen het aanvraagformulier invullen, inscannen en doormailen. Hebben jullie de facturen nodig ? WELKOM bij mij thuis, ze liggen op jullie te wachten.

Berichten (3)

I. D.

Naar: SOLIDARIS- KLINIPLAN

07/10/2024

Ik zocht zonet nog de BEGELEIDENDE BRIEF op die ik op 10 augustus, dus bijna 2 MAANDEN GELEDEN al , had meegestuurd. Alle info die op dat 'formulier' wordt gevraagd , STOND TE LEZEN in dat begeleidend schrijven. Zoals gezegd: ER en ERGERLIJK Niet alleen zijn jullie STANDAARDbrieven soms FOUT, maar ook met jullie STANDAARD procedures zit er ECHT VEEL FOUT Ik schrijf met hoofletters, omdat ik KWAAD ben om zoveel GEBREK aan dienstverlening. Mocht het een werkgever zijn die zo'n streken uithaalt met een werknemer , hij had een klacht wegens pesterijen aan zijn been. Maar jullie, ZIEKENfonds... en HOSPITALISATIEverzekering, die dus ALTIJD te maken krijgen met kwetsbare mensen, jullie mogen zo'n str.. gedrag vertonen?

SOLIDARIS- KLINIPLAN

Naar: I. D.

08/10/2024

Geachte mevrouw/meneer We hebben via uw klachtenplatform een klacht ontvangen met referentie @@REF_ID@06b80973e81588f425@REF_ID@@ We brengen de betrokkene via e-mail op de hoogte. Om de privacy van de betrokkene te respecteren geven we niet de volledige inhoud van ons antwoord weer op het platform. Met vriendelijke groeten De Klachtenbemiddelaar van Solidaris Oost-Vlaanderen Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: maandag 7 oktober 2024 13:15 Aan: 311, Verzekeringen verzekeringen.ovl@solidaris.be Onderwerp: Nieuw bericht van INGE D U ontvangt niet vaak e-mail van klachten@test-aankoop.be. Onek waarom dit belangrijk is ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

I. D.

Naar: SOLIDARIS- KLINIPLAN

23/10/2024

Ik lees dat u omwille van mijn privacy niet antwoordt via het platform. Dat is ronduit zever. Als u mijn privacy echt had willen beschermen dan had u , zoals in het oorspronkelijk bericht van Testaankoop, gewoon geantwoord met vermelding van mijn inititalen. Zonder er mijn volledige naam bij te zetten, zoals u wel deed. In plaats van mijn privacy te beschermen heeft u ze middels uw antwoord juist te grabbel gegooid. Oeps. Wéér een fout.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform