Als een mens al niet ziek IS , dan wordt hij het wel als die de administratieve 'behandeling' door Solidaris Oost-Vlaanderen moet ondergaan.
Dit is ERG en ERGERLIJK : weken geleden facturen opgestuurd voor terugbetaling van facturen hospitalisatie van mijn vader, die dit jaar overleed.
Vandaag krijg ik ALLE DOCUMENTEN (!!!) weer teruggestuurd, omdat er 1 formulier ‘Aanvraag om terugbetaling’ ontbrak.
En dan wordt daar , het is bijna om te lachen mocht het niet zijn om te HUILEN of KWAAD om te worden, in de brief geschreven
”U MAG hierna alle documenten per mail of post terugsturen"
DIT IS ERGERLIJK!
*Ofwel wordt je WEER op KOSTEN van postzegel en ook WEER op een rit naar de postbus
*Ofwel ‘mag’ je 13 pagina’s facturen + 2 pagina’s ‘aanvraagformulier’ INSCANNEN en dan doormailen
*Ofwel, om de prijs te drukken , ‘mag’ je een rit naar de ‘bus’ van Solidaris ondernemen
Was het te eenvoudig om gewoon 1 aanvraag-formulier op te sturen en DAT ALLEEN te laten bezorgen ?
Is dit de STANDAARD van Solidaris ??
Echt !!!???
Waar zijn jullie mee bezig ?
En dat met (ex)patiënten, hoogbejaarde mensen of, in dit geval , de kinderen van een persoon die dit jaar overleden is.
Het GEBREK aan respect voor de inspanning en de kosten die al gedaan werden is SCHRIJNEND en SCHANDALIG
Allemaal ‘standaard’ procedures? HUPLA , ALLES ‘return to sender’ ?
Omdat dat MAKKELIJK is voor jullie ?
Jullie moesten je schamen!
PS: aangezien ik ALLE documenten reeds bezorgde, en ik GEEN zin heb in EXTRA kosten en EXTRA verplaatsingen , zal ik alleen het aanvraagformulier invullen, inscannen en doormailen.
Hebben jullie de facturen nodig ?
WELKOM bij mij thuis, ze liggen op jullie te wachten.