Terug

activering bon lukt niet

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. E.

Naar: Bongo

06/11/2017

Wij kregen samen met nog een ander koppel de bon (tafel voor twee) cadeau. Hij is 2 jaar geldig. Wanneer beide koppels de bon willen activeren om te gebruiken lukt dit niet. Volgens een telefoniste van BONGO moet er iets fout gelopen zijn in de winkel bij aankoop. Met als gevolg dat we nu met 2 koppels geen gebruik kunnen maken van deze bon. Met andere worden weggesmeten geld voor de persoon die de cadeau gaf. De geldigheid was zeker nog niet verlopen. De telefoniste van BONGO liet weten dat ze het zouden bekijken en ons op de hoogte houden. Tot op heden kregen we geen antwoord.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform