Terug

Activatie simkaart lukt niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Mobile Vikings

05/08/2018

Overdracht gevraagd van Base naar Mobike Viking. 15 euro betaald en simkaart snel ontvangen. Nodige online gedaan om de simkaart te activeren. Lukt niet. Er wordt niet geantwoord op mails(4), telefonisch onbereikbaar, geen reactie via intern ticket helpdesk, geen reactie via Facebook of twitter. Dit is nu zo sedert 23 juli dat mijn dochter zonder werkende gsm zit !!!! Ten einde raad.

Berichten (3)

Mobile Vikings

Naar: A. C.

05/08/2018

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: Mobile Vikings

05/08/2018

Geachte Mobile Viking, Stop nu eens met die geformatteerde mails te sturen en help ons. jullie dienstverlening is beneden alle peil.

Mobile Vikings

Naar: A. C.

05/08/2018

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform