Beste,
Ik verwijs naar ons contract van 1 augustus 2006 waarin vermeld staat dat u maandelijkse huur op mijn rekening dient te storten.
Op enkele keren na verliep dit jarenlang prima tot 2020. In dat jaar betaalde u geen huur voor de maanden maart, april, juni, november en december en sinds februari 2023 ontvang ik geen enkele betaling meer.
Ik stuurde u al enkele mails, heb u telefonisch gecontacteerd wegens deze ingebrekestelling en mevrouw zei me dat haar collega Nathalie me zou terug bellen. Dit is tot nu toe niet gebeurd.
Ook stuurde ik u op 24 november 2025
een aangetekende brief waarin ik u verzoek om uw achterstallige huur met een totaal bedrag van € 2777.58 te storten op mijn rekening tegen ten laatste 28 november 2025. Hierop is geen reactie gekomen.
Via deze weg verzoek ik u nogmaals, met onmiddellijke ingang, om de achterstallige huur te betalen plus de kosten van de aantekende zending € 10.83 : dus € 2777.58 + € 10.83 = € 2788.41 EN ZELF het contract na te komen en vanaf nu opnieuw de huur maandelijks op mijn rekening te storten en dit via een doorlopende opdracht aangezien jullie CRM systeem al meermaals problemen veroorzaakt.