Terug

Accountprobleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: VINTED

04/09/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 4 september werd mijn account geblokkeerd omdat er verboden artikelen zouden gepubliceerd zijn. Ik stel echter vast dat het hier gaat om een werktuig om hout te bewerken en niet over een verboden artikel, jullie hebben trouwens een categorie onder Home - gereedschap en klussen. Dus kon ik niet weten dat dit verboden was Dit heeft geleid tot een blokkering van mijn account, is het mogelijk dat ik mijn account terug krijg a.u.b.? Ik ben een vaste gebruiker van jullie App en zal in de toekomst geen werktuigen of eventuele verboden artikelen meer online plaatsen. Daarom verzoek ik u om mijn account te deblokkeren, jullie hebben al heel veel geld aan mij verdiend en zullen dit in de toekomst nog kunnen doen als ik terug artikelen te koop kan aanbieden en aankopen kan doen. Met vriendelijke groeten, Jimmy Matsaert

Berichten (1)

J. M.

Naar: VINTED

09/09/2025

Dear Support Team, You can't block a honest user with positive feedback because he made 1 mistake. I posted a Antique tool to cut wood from 1915 (more than 100 years old) in the wrong categorie (not in tools and equipment). Please give my account back, it will not happen again. Jimmy Matsaert


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform