Beste Lieve en Jos, Betreft : ons verblijf van 18-19/09/2021 in jullie B&B. Onze klacht werd jullie op 20/09/2021 rechtstreeks via de berichtendienst van booking.com bezorgd en wij hebben ook de klantendienst van booking.com ingeschakeld. Via booking.com vernemen we dat jullie bij jullie standpunt blijven om onze klachten niet te weerhouden enkel en alleen omdat we tijdens het verblijf hierover niets gezegd hebben, meer nog : we zouden overdrijven, naar mankementen zoeken. Jullie hebben enkel zeer goede reviews (wat we niet weerleggen) wat onze klachten volgens jullie nog meer onwaar maken (ondanks de foto's die we jullie stuurden). Nergens geven jullie toe dat er toch een overboeking zou geweest zijn waarvan wij het slachtoffer zijn door de toewijzing van de 7de kamer. Zoals reeds eerder vermeld : wij hebben inderdaad tijdens het ontbijt niets gezegd wegens de aanwezigheid van andere gasten, opdat jullie niet voor schut zouden staan. Wij dachten dat het beter was om dit achteraf op een volwassen manier aan te kaarten. Op het einde van de rit worden wij dus afgeschilderd als leugenaars wat we zeer betreuren. Op onze laatste toenaderingspoging op 28/09/2021 ontvingen we opnieuw geen enkele reactie wat we opnieuw betreuren. Wij zijn ervan overtuigd dat jullie enkel maar tevreden gasten hebben, maar we zijn er ook van overtuigd dat geen van die gasten met deze praktijk heeft te maken gehad. Daarom proberen wij via deze weg, vooraleer onze review achter te laten, alsnog tot een akkoord voor schadevergoeding te komen. Hierbij nogmaals het relaas van de feiten : Wij boekten het volgende bij jullie : Wij boekten een standaardkamer voor max 2 personen. Volgens de omschrijving omvat deze kamer een televisie, koelkast en een douche. Van alle foto's van de kamers die wij vonden op alle boekingsites waarop jullie B&B te vinden is er geen enkele die overeenstemt met de kamer die wij kregen. Wij kregen een kamer op het gelijkvloers met een aparte badkamer waarin een ligbad was en een tweepersoonsdouche. Detail : alle andere 6 kamers bevinden zich op de eerste verdieping.Klachten en opmerkingen : een zeer vuile WC met gebroken WC-bril (ronduit gevaarlijk voor lichamelijke ongevallen), een tweepersoons douche die je best niet of half gebruikt wegens een lek (dixit uw informatie - uiteindelijk werkte er maar 1 knop en moesten we ons douchen met de douchekop in de hand), op de lavabo : een plastic potje met wattenstaafjes dat al geopend was en bovendien gebroken (zeer onhygiënisch), een bed dat piept en kraakt bij elke beweging, een ontbrekende lampenkap van 1 van de nachtlampjes, een doosje papieren zakdoekjes met nog slechts 3 zakdoekjes, veel lawaai in de kamer net erboven om 06u00 's ochtends, geloofstekens alomtegenwoordig in de kamer (objectiviteit gastenkamer ??) , persoonlijke spullen in de kasten (krulspelden, etc. en zeer onhygIënisch). Ter bevestiging van ons vermoeden van overboeking : een kamersleutel die niet past op de buitendeur langs waar alle andere gasten toegang hebben. Voor deze kamer betaalden wij € 105,-. Wij boekten ook een familiekamer voor max. 4 personen (2 volwassenen en 2 kinderen). Volgens de omschrijving omvat deze kamer een aparte zithoek, televisie, koelkast, douche en ligbad. De foto komt wel overeen met het bed dat wij in de kamer hadden. Echter, nergens is een ligbad te bespeuren. De kamer is dus niet conform met wat we jullie aanbieden en door ons geboekt. Voor deze kamer betaalden we € 195,-. Jullie hebben 6 gastenkamers diezich allemaal op de 1ste verdieping bevinden. 's ochtends aan het ontbijt konden wij met het aantal gasten gemakkelijk het aantal bezette kamers tellen : 1 kamer voor de 2 jonge meisjes, 1 kamer voor de Nederlandse dame die ons vriendelijk begroette 1 kamer voor de zakenman, 2 kamers voor de 2 koppels aan de grote ontbijttafel, 1 familiekamer voor ons en 1 onwaardige gastenkamer voor ons Totaal : 7 kamers (jullie hebben er maar 6). De tafels in de aparte ontbijtruimte waren allen bezet waardoor wij aan de grote tafel naast het salon ontbeten (door de overboeking). De stoelen aan deze tafel zijn zeer versleten en niet waardig om gasten laten plaats te nemen. Onze ervaringen bij jullie bevestigen ons vermoeden dat jullie met een overboeking zaten en dus 1 kamer tekort. Wij kregen overduidelijk een kamer die anders niet wordt verhuurd (jullie persoonlijke kamer, of een persoonlijke logeerkamer ?). Misschien omdat we maar 1 nacht verbleven ?? Wij zijn helemaal geen moeilijke gasten en staan open voor dialoog, maar wij krijgen geen enkel reactie van jullie, meer nog volgens jullie overdrijven we en is er geen compensatie mogelijk. Zoals gezegd : wij gaan hiermee niet akkoord en jullie reactie is niet het toonbeeld van eigenaars die al jaren een B&B uitbaten en waar al eens een probleempje kan zijn. Jullie weten best dat die 7de kamer niet verhuurt mag worden en dat er een overboeking was. Wij vragen om volledige schadevergoeding voor de 7de kamer die gastonwaardig was en voor de familiekamer waar geen bad in stond, ondanks de omschrijving. Indien niet akkoord, tenminste een redelijk tegenvoorstel.