Terug

Abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

K. C.

Naar: Cvneed

09/08/2024

Voor een sollicitatie heb ik een account aangemaakt bij CVneed. Deze helpen bij het maken van een CV. Alles verliep vlot tot er, na enkele weken, blijkt dat ik een abonnement heb afgesloten die mij 30,00euro per maand zou kosten. Ik heb de openstaande factuur betaald en mijn abonnement onmiddellijk opgezegd. Op de site dien je op een link te klikken waarna je een mail zou krijgen om uw abonnement op te zeggen. Echter is dit niet duidelijk waardoor ik de eerste keer geen bevestigingsmail heb gekregen en mijn abonnement verder doorliep. Eens ik dit door had heb ik alsnog mijn abonnement kunnen opzeggen. Ik kreeg op 20/06/2024 een bericht dat ik alles opgezegd had en dat ik mijn account zou kunnen blijven gebruiken tot 20/07/2024. Op 10/07 kreeg ik plots opnieuw een mail dat mijn account verlengd werd en dat er opnieuw een openstaande factuur te wachten stond op mij. Ik heb ze proberen contacteren, doch kan je ze enkel per mail bereiken en is er geen telefoonnummer beschikbaar.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform