Terug

Abonnement

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

P. B.

Naar: Testaankoop

19/09/2025

Beste, begin september beëindigde mijn abonnement bij Test Aankoop. Dit gebeurde telefonisch (2x) en in beide gevallen werd mij bevestigd door uw medewerksters dat mijn abonnement onmiddellijk werd stopgezet. Ik heb ook nog schriftelijk meegedeeld dat ik het abonnement had stopgezet. Daar kreeg ik géén reactie op. Uiteraard schorste ik de domiciliëring. Ik ontving nu een "betalingsherinnering", terwijl ik géén klant meer ben (en dit ook niet meer wens te worden in de toekomst). Ik ben immers zéér teleurgesteld in uw bedrijf. Gelieve mij dit keer schriftelijk te bevestigen dat ik sinds begin september géén klant meer ben en dat ik dus geen enkele verplichting meer heb tegenover uw bedrijf. Mvg, Pat Beeldens

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: P. B.

19/09/2025

Beste, We hebben onze abonnementsdienst verzocht om een bevestiging van de stopzetting van uw abonnement per post naar u te sturen. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer.

P. B.

Naar: Testaankoop

04/10/2025

Beste, dankjewel voor je bericht. Dat betekent dat hiermee deze spijtige zaak finaal kan worden afgesloten? Want ik krijg tegenstrijdige berichten van Test Aankoop! Graag uw reactie aub. Vriendelijke groet, Pat Beeldens


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform