Terug

Abonnement

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Abonnement

Klacht

P. B.

Naar: Testaankoop

22/09/2025

Beste, Dit kan toch niet meer! Na 2x telefonisch contact, waarin mij bevestigd werd dat mijn abonnement is stopgezet en ettelijke mails, waaronder een voorgaande klacht tegen Test Aankoop, heeft men blijkbaar bij jullie nog steeds niet door dat ik géén lid meer ben! Ik wens ook géén lid meer te worden! Gelieve mij schriftelijk te bevestigen dat, na het stopzetten van mijn abonnement begin augustus 2025, dit ook eindelijk wordt uitgevoerd! De domiciliëring werd stopgezet. Vriendelijke groet, Pat Beeldens

Berichten (3)

Testaankoop

Naar: P. B.

23/09/2025

Geachte, Dank voor uw bericht en voor het delen van uw ervaring. Wij begrijpen dat dit voor u bijzonder vervelend is en willen ons alvast verontschuldigen voor de verwarring die is ontstaan. Bij nazicht stellen wij vast dat uw abonnement werd stopgezet met ingang van 1 oktober 2025, naar aanleiding van het telefonisch contact met onze medewerker op 02/09/2025. U ontving hiervan ook een bevestigingsmail (met dossiernummer 13330984). Voorafgaand aan 02/09/2025 hebben wij in onze systemen geen verzoek tot stopzetting kunnen terugvinden. Om dit verder te kunnen onderzoeken, zouden wij u willen vragen ons een afschrift of kopie van uw eerdere vraag tot stopzetting te bezorgen. Op die manier kunnen wij nagaan wat er eventueel misgelopen is en dit definitief rechtzetten. Uw verzoek om geen verdere betalingsherinneringen voor de abonnementsbijdrage voor de maand september meer te ontvangen nemen wij uiteraard ernstig en wij zullen dit opvolgen zodra wij de nodige informatie hebben om uw dossier correct af te handelen. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer

P. B.

Naar: Testaankoop

23/09/2025

Beste, dankjewel voor je mail. Ik vrees dat ook nu 2 mensen met dit dossier bezig zijn... Ik reageerde reeds op een bericht van Test Aankoop, waarin ik meedeelde dat ik er niet aan kan doen dat er iets misloopt bij test aankoop. Ik ben al blij dat jullie bevestigen dat mijn abonnement inderdaad werd stopgezet begin september... Om verder "Welles/Nietes" te vermijden, zal ik die € 12,.. nog betalen. Zend maar betaalinstructies, dan schrijf ik over... Vriendelijke groet, Pat Beeldens

Testaankoop

Naar: P. B.

24/09/2025

Beste, De bijdrage van € 12,33 voor de maand september werd op 5 september 2025 aangeboden via domiciliëring. Als deze bijdrage niet via domiciliëring kan worden geïnd, zal u hiervoor nog een overschrijving ontvangen. Met vriendelijke groet, Het team Klachtenbeheer.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform