Terug

abonnement test aankoop stopgezet - zonder enige reden geld van de rekening afhalen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Xpendy

19/04/2023

Ik had bij test aankoop een abonnement voor 2 maanden. Deze heb ik opgezegd in november 2022. Ik zie dat er op 10/11/2022 29.95 euro van de rekening gegaan is door de firma xpendy bij mollie. op 17/11, 19/12/2022 en op 18/01/2023 en 17/02/2023 en 17/03/2023 is er 4,95 euro van mijn rekening gegaan. Ik heb het bedrijf xpendy bij mollie een mail gestuurd en ik krijg volgend antwoord:abonnementInboxdeb inma 3 apr 14:17Geachte, Ik heb onlangs mijn abonnement van test aankoop eind november opgezegd. Sindsdien zie ik geld van mijn rekening gaan. Wat al niet de bedoeling is. Ik h8Mail Delivery Subsystemwo 12 apr 16:22 (7 dagen geleden)Bezorging niet voltooid Er is een tijdelijk probleem opgetreden bij het bezorgen van je bericht aan support@expendy.com. Gmail blijft het nog 47 uur proberen. JMail Delivery Subsystem [mailer-daemon@googlemail.com]do 13 apr 17:00 (6 dagen geleden)aan mij Bericht vertalenUitzetten voor: EngelsFoutpictogramBezorging niet voltooidEr is een tijdelijk probleem opgetreden bij het bezorgen van je bericht aan support@expendy.com. Gmail blijft het nog 23 uur proberen. Je ontvangt een melding als de bezorging definitief mislukt.MEER INFORMATIEDe reactie was:The recipient server did not accept our requests to connect. Learn more at https://support.google.com/mail/answer/7720 [expendy.com 13.56.33.8: timed out]Het bedrijf is niet bereikbaar, maar ik heb wel gezien dat xpendy 2x 4,95 euro heeft teruggestort. Ik zou graag het bedrag van 29,95 euro die op 10/11/2022, en de 4,95 euro die op 17/11/2022, 19/12/2022 en op 18/01/2023 van mijn rekening is gegaan terug zien. Er is geen reden waarom zij het geld van mijn rekening moeten afnemen. Ik heb niets gekocht ik heb enkel mijn abonnement bij test aankoop stopgezet.Alvast bedankt

Berichten (6)

Xpendy

Naar: I. D.

20/04/2023

Goedendag Klachtenbox, '‹ Bedankt voor uw bericht.   We hebben het abonnement van mevrouw stopgezet. Dit betekent dat zij geen betalingsverplichting meer bij Xpendy heeft. Mocht u hier nog vragen over hebben, mag u een e-mail sturen naar complaints@xpendy.com.   '‹We vertrouwen erop u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.   Met vriendelijke groet, Kind regards, Mit freundlichen Gra¼aŸen, Cordiali saluti, Cordialement, Saludos cordiales, Saygılarımızla, Z poważaniem Support Xpendy Op Wo, 19 Apr om 8:49 PM , Klachtenbox schreef:

I. D.

Naar: Xpendy

08/05/2023

Beste, Ik zou graag de 44,80 euro teruggestort zien. Want ik heb nooit mijn rekeningnummer aan jullie doorgegeven. De enige instantie die dit nummer had is, diegene die mij het abonnement heeft verkocht. Maar ik heb nooit mijn rekeningnummer aan firma doorgegeven. Dus ik vermoed dat test aankoop mijn rekeningnummer werd doorgegeven naar jullie. Ikzelf heb dit nooit gedaan.

I. D.

Naar: Xpendy

08/05/2023

Beste,Jullie hebben steeds geld van mijn rekening afgenomen, en niet testaankoop.

I. D.

Naar: Xpendy

12/05/2023

Beste,En dan laten ze na om mij een antwoord te geven op mijn vraag van 08/05/2023. Dit is onbeleefd.

I. D.

Naar: Xpendy

30/05/2023

Beste,Ik krijg nog steeds geen antwoord. Ik wil de 44,80 euro terug. Heb ondertussen al 5 mails gestuurd.

Xpendy

Naar: I. D.

30/05/2023

Goedendag, Bedankt voor uw bericht.   Wij hebben deze klacht doorgenomen en wij zien dat uw client contact probeert op te nemen met het verkeerde e-mailadres. U kunt doorgeven aan uw client dat zij een e-mail mag sturen naar klachten@xpendy.com.   '‹Mocht u hier nog vragen over hebben, mag u ook een e-mail sturen naar klachten@xpendy.com. We vertrouwen erop u hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben.   Met vriendelijke groet, Kind regards, Mit freundlichen Gra¼aŸen, Cordiali saluti, Cordialement, Saludos cordiales, Saygılarımızla, Z poważaniem Support Xpendy Op Di, 30 Mei om 12:55 PM , Klachtenbox schreef:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform