Terug

Abonnement reeds 2 x opgezegd, wordt niet aanvaard

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Seniorenvoordeelkaart.be

08/07/2023

Beste, Ik kreeg regelmatig reclame van Seniorenvoordeelkaart, na verschillende keren te weigeren, ben ik er toch op ingegaan, omdat ik dacht voordelen te verkrijgen. Uiteindelijk zeg ik verleden jaar mijn abonnement op, toch krijg ik nog steeds facturen en rappels, zelfs van een incassobureau! Ik heb dan opnieuw mijn abonnement opgezegd, aangetekend met roze kaart, op 22/5/2023. Maar mijn opzeg wordt weer genegeerd! En heb weer een schrijven gekregen van een incassobureau! Ik ben het redelijk beu aan het worden!

Berichten (3)

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: A. D.

08/07/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Hartelijk bedankt voor uw bericht aan de klantenservice. Uw bericht met ticketnummer 421484 is in goede orde ontvangen. Wij streven er naar u binnen 5 werkdagen van een reactie te voorzien. Indien u iets wenst toe te voegen aan uw bericht, kunt u reageren op deze mail.Voor veelgestelde vragen kunt u terecht op:s:www.seniorenvoordeelpas.nl/veelgestelde-vragen (Nederland)s:www.seniorenvoordeelkaart.be/veelgestelde-vragen (Belgie)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Seniorenvoordeelpas.[VKDYLL-5L2M5]

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: A. D.

27/07/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -Hartelijk bedankt voor uw bericht aan de klantenservice. Uw bericht met ticketnummer 423390 is in goede orde ontvangen. Wij streven er naar u binnen 5 werkdagen van een reactie te voorzien. Indien u iets wenst toe te voegen aan uw bericht, kunt u reageren op deze mail.Voor veelgestelde vragen kunt u terecht op:s:www.seniorenvoordeelpas.nl/veelgestelde-vragen (Nederland)s:www.seniorenvoordeelkaart.be/veelgestelde-vragen (Belgie)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Seniorenvoordeelpas.[9KELN0-P1J7R]

Seniorenvoordeelkaart.be

Naar: A. D.

31/07/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform