Terug

Abonnement oplichterij

Closed Openbaar

Snapchat

Start een klacht

Aard van probleem:

Opzeg

Klacht

M. F.

Naar: Snapchat

18/04/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik was klant bij u maar krijg de kans niet om mijn abonnement stop te zetten en krijg ook geen email om op voorhand het abonnement alsnog stop te zetten of eventueel te verlengen. Dit is pure oplichterij en geld aftrogegelerij. Hierbij wil ik mijn geld terug want veel nieuwe functies heeft Snapchat+ niet. En ook daarbij vragen jullie constant om meer geld als je je berichten niet tijdig leest weeral pure schande kinderen laten betalen en eigenlijk zowat verplichten om foto's te versturen van zichzelf of anderen. Hierbij wil ik mijn geld terug of er komen nog verdere klachten en zorg ik ervoor dat jullie appje van Google Play wordt verwijderd. Met vriendelijke groet, Mike


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform