Terug

abonnement aangemaakt zonder het te weten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

L. G.

Naar: Cvneed

16/03/2025

beste, onze minderjarige zoon heeft ongewild blijkbaar een abonnement aangemaakt bij cvneed... dit was niet zijn bedoeling, we vinden in zijn spam rekeningen aanmaningen en zelfs een verlenging van het zogezegde abonnement . Wij betalen dit niet en hadden graag dat dit nagekeken word. Kan testaankoop ons hierbij helpen? mvg caroline evens

Berichten (3)

Cvneed

Naar: L. G.

16/03/2025

Beste Klachten, Bedankt voor uw mail. Ik wil u erop attenderen dat de consument tijdens de bestelprocedure akkoord met gaan dat hij/zij 18 jaar of ouder is. Hierom hebben wij het abonnement ook gestart. Wel willen wij u uit coulance een oplossing bieden. Indien u of degene die de het abonnement heeft aangevraagd minderjarig is, vragen we u vriendelijk om een kopie van het identiteitsbewijs te sturen. Bij het delen van deze kopie verzoeken we u om belangrijke informatie zoals BSN, documentnummer, pasfoto en afgifte/verloopdatum onzichtbaar te maken. Voor ons is enkel de volledige naam en geboortedatum noodzakelijk. Na het verifiëren van de leeftijd, zullen we indien nodig het abonnement stop zetten en de openstaande kosten annuleren. Indien er al betaald is voor het abonnement wil ik u vragen om ook de volgende gegevens door te sturen naar ons om een terugbetaling in gang te zetten. Naam van de rekeninghouder Rekeningnummer Het betaalde bedrag Mocht u nog vragen hebben of verdere toelichting wensen, neem dan gerust contact met ons op. We staan u graag te woord. Met vriendelijke groet, Sarah Klantenservice Op 16 maart 2025 om 09:45:27 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [J2L2DE-3YZZP]

L. G.

Naar: Cvneed

17/03/2025

geachte, hierbij het bewijs van onze minderjarige zoon zoals gevraagd, en hopend dat dit zo is afgehandeld. mvg.

Cvneed

Naar: L. G.

18/03/2025

Deze aanvraag is gesloten en samengevoegd met aanvraag 271645 Contract. Op 17 maart 2025 om 19:30:20 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [3W7YGY-M9YY6]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform