Beste
Klachten,
Bedankt voor uw mail.
Ik wil u erop attenderen dat de consument tijdens de bestelprocedure akkoord met gaan dat hij/zij 18 jaar of ouder is. Hierom hebben wij het abonnement ook gestart.
Wel willen wij u uit coulance een oplossing bieden. Indien u of degene die de het abonnement heeft aangevraagd minderjarig is, vragen we u vriendelijk om een kopie van het identiteitsbewijs te sturen. Bij het delen van deze kopie verzoeken we u om belangrijke informatie zoals BSN, documentnummer, pasfoto en afgifte/verloopdatum onzichtbaar te maken. Voor ons is enkel de volledige naam en geboortedatum noodzakelijk. Na het verifiëren van de leeftijd, zullen we indien nodig het abonnement stop zetten en de openstaande kosten annuleren.
Indien er al betaald is voor het abonnement wil ik u vragen om ook de volgende gegevens door te sturen naar ons om een terugbetaling in gang te zetten.
Naam van de rekeninghouder
Rekeningnummer
Het betaalde bedrag
Mocht u nog vragen hebben of verdere toelichting wensen, neem dan gerust contact met ons op. We staan u graag te woord.
Met vriendelijke groet,
Sarah Klantenservice
Op 16 maart 2025 om 09:45:27 UTC schreef klachten@test-aankoop.be:
[J2L2DE-3YZZP]