Geachte heer/mevrouw,
Twee jaar geleden heb ik mij gratis geregistreerd bij uw bedrijf. Tot mijn verrassing is er nu, twee jaar later, zonder enige communicatie vooraf, een bedrag van €26 van mijn rekening afgeschreven. Dit vind ik zeer ongepast, vooral omdat ik uw app in de tussentijd nooit heb gebruikt.
Daarnaast ervaar ik problemen bij het opzeggen van mijn abonnement. Bij het proberen te annuleren wordt mij gevraagd om nog eens €5 te betalen, wat ik onacceptabel vind. Bovendien blijkt het annuleren via de website niet voldoende te zijn; er volgt een onduidelijke procedure waarbij ik een bevestigingsmail ontvang in mijn spamfolder, tussen vele andere spamberichten. Hierin moet ik nogmaals de annulering bevestigen, wat niet duidelijk wordt gecommuniceerd.
Ik verzoek u vriendelijk om het volledige bedrag van €26 terug te storten en om het openstaande bedrag van €5 te laten vervallen.
Ik vertrouw erop dat u deze kwestie spoedig en naar tevredenheid zult oplossen.
Met vriendelijke groet,