Ik heb een abbonement op TeVeBlad, het is de bedoeling dat dit op dinsdag in de bus zit. Het is nu vrijdag, na 3 meldingen zonder enige reactie (2 x contact via het formulier dat je dan veronderstelt wordt in te vullen en 1 x via contactformulier internet) heb ik het magazine nog steeds niet ontvangen. Het later ontvangen dan dinsdag is niet nieuw, dit gebeurt regelmatig, zoals het regelmatig (lees: dagelijks tot wekelijks!!!) gebeurt dat er post in onze brievenbus zit die niet voor ons bestemd is. (Als logisch gevolg mag je er dus van uitgaan dat post die voor ons bestemd is in andere brievenbussen verdwijnt.). Maar deze week heb ik dus (ondanks de verschillende meldingen zonder gevolg) helemaal niets ontvangen. Verschillende opties zijn mogelijk: aangezien TeVeBlad zich niet aan de verplichtingen houdt en zelfs niet de moeite neemt om te reageren op mijn klachten: terugbetalen en ontbinden van de overeenkomst. Maar misschien is het een betere optie dat TeVeBlad een andere bezorger kiest ter vervanging van bpost. Maar dit lost momenteel mijn probleem niet op natuurlijk.