Terug

aard ,volume van levering

Opgelost Openbaar

velonta.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: velonta.nl

13/08/2024

Hallo , sorry maar ik heb geen klantnr. noch rekeningnr. Het probleem is zoals reeds telefonisch uitgelegd dat ik een nano spray lak gekocht heb 1+2 gratis van elk 100ml en dat ze me 3 flesjes van 30ml opgestuurd heb waarmee ik niet akkoord ga voor 29.95€. Ik heb dat ook aan betalingsinstelling Klarna laten weten . Zij hebben me dan gezegd dat ik eerst moest proberen dit op te lossen met velonta zelf welke mij dan geantwoord hebben in mail (zie bijlage ) dat ik zelfs niet in aanmerking kom voor eventueel retourbeleid. dit vind ik erover . Daarom vraag ik aan testaankoop of zij aan deze afzetterij iets kunnen doen. Mvg. Danny Van Seghbroeck

Berichten (1)

velonta.nl

Naar: D. V.

18/08/2024

Beste klant,Bedankt voor uw e-mail. Het spijt ons zeer voor het ongemak. Deze zaak wordt momenteel onderzocht. Bedankt voor uw geduld en we houden u op de hoogte.Met vriendelijke groet,Sophie, Velonta Klantenservice.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform