Geachte,Op dinsdag 30 maart heb ik aangifte gedaan van het verlies van mijn bankkaart. Op 31 maart heb ik via de ontvangen sms informatie een pincode en de activeringscode ingegeven. Vandaag 6 april heb ik mij op de helpdesk geïnformeerd naar de vooruitgang van mijn nieuwe creditcard. Blijkbaar moeten er 5 werkdagen verlopen vooraleer deze in mijn brievenbus zou terechtkomen. Waarom werd mij dit niet bij mijn eerste contact doorgegeven? Ondertussen heb ik geen toegang tot mijn bankzaken en kan ik geen betalingen uitvoeren. Ook krijg ik tegenstrijdige informatie tijdens de procedure voor het inwinnen van informatie en het contacteren van BNP Paribas Fortis. Zoals veilig inbellen via de app, hoe kan ik nu inbellen als mijn verloren en ondertussen geblokkeerde kaart verbonden is aan de app en ook geen mogelijkheid tot hulp via jullie website waar ik momenteel niet kan inloggen. Ik verwacht na 40 jaar klant te zijn een meer persoonlijke en klantvriendelijke en vooral eenvoudigere behandeling. Geen voorstellen van €30 voor een snellere behandeling, geen voorstellen voor anderen formules...Geen wachttijden aan de telefoon van meer dan een halfuur.