Terug

Aansluiting batterij

Closed Openbaar

go-solar

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: go-solar

21/10/2021

Sinds juli zou mijn batterij geplaatst worden. Op 17/09/2021 zijn ze, na een paar maal aandringen, de batterij komen plaatsen. Een externe firma is op 28/09/2021 langs geweest om deze batterij te komen aansluiten. Dit is echter niet gelukt. Sinds 30/09/2021 is de dienst storingen dit aan het bekijken en zouden mij op de hoogte houden. Tot op heden 21/10/2021 heb ik van Go-Solar nog niets vernomen wat er zal gebeuren, ook niet na een paar maal hiernaar geinformeert te hebben. Ook van de compensatie voor de geleden schade die ondertussen van juli tot op heden heb geleden door het niet kunnen gebruiken van de batterij heb ik nog niets vernomen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform