Beste AutoheroOp 25 februari reserveerden we bij jullie een auto.Na een week zou deze geleverd worden.Maar na de keuring voor verkoop bleek er allerlei niet in orde en moest dit nog eerst hersteld worden.Na veel gedoe zou de auto uiteindelijk bij ons thuis geleverd worden op 10 maart.Bij het ontvangen van de track en trace was echter het adres van Autohero Mechelen ingegeven.Wij werden hier niet over ingelicht.Hebben uiteindelijk zelf meermaals gebeld om uiteindelijk te horen te krijgen dat er nog last minute carrosseriewerken moesten gebeuren.De wagen zou in de loop van de week pas bij ons geleverd worden.Na veel gedoe besloten jullie de wagen alsnog die dag bij ons te leveren.We namen een auto in ontvangst die er op het eerste zicht goed uitzag. Ook al was er maar 1 sleutel geleverd. De andere zou nog komen.De dag nadien merkten we echter dat de trekhaak niet inklapte en dat hiervan geen sleutel geleverd was. Alsook brandde het lampje van de bandensensor.Jullie wezen ons een garage aan in de buurt en lieten een bestek opmaken.De goedkeuring van het bestek liet echter op zich wachten. Het akkoord hiervoor was nog niet binnen en de volgende probleem kwamen al.18 maart wilde de wagen niet meer starten en kwam heel onze oprit onder de olie te liggen.(dit was trouwens 1 van de opmerkingen op de keuring, dus in hoeverre werd dit hersteld?!)Er werd snel geschakeld en diezelfde dag nog werd de wagen getakeld. Maar we zaten wel zonder auto want een vervangwagen was op dat ogenblik niet beschikbaar.Na veel over en weer gebel uiteindelijk toch een dag later in de namiddag een vervangwagen gekregen.Op 23 maart kregen we akkoord voor de trekhaak en de bandenspanning, maar wat was er mis met de auto?Dat kon niemand ons vertellen.De communicatie verliep moeizaam. Doordat er goedkeuring nodig was van hogerop was de garage steeds laat op de hoogte en duurde het weer voordat de herstelling in orde was. Het ene was echter hersteld en dan was er weer iets anders aan. Elke vrijdag konden we de wagen ophalen en telkens weer was er iets kapot.Elke week hoop en elke week teleurstelling.We kregen regelmatig telefoon van de garage omdat jullie zo moeilijk bereikbaar zijn en antwoord op het bestek telkens op zich liet wachten. Wij kwamen uit op hetzelfde, zeer moeilijk bereikbaar... En als we iemand aan de lijn kregen dan was het antwoord we wachten op goedkeuring van hogerop.Op 21 april bleek er een scheur in de motor te zitten, dus zochten we naar een andere oplossing, we deden een voorstel voor een omruiling, maar dat werd al snel duidelijk dat dit geen mogelijkheid was.Wij ginger er vanuit dat de motor vervangen zou worden. Jammer genoeg kregen we op 29 april te horen dat jullie het contract zouden verbreken omdat het voor jullie niet rendabel was om de herstelling alsnog uit te voeren.Dat nieuws was een klap in ons gezicht.na de ontelbare telefoons, de weken onzekerheid en stress rond alles, komen jullie er vanaf met een terugbetaling.Jullie gingen uiteindelijk akkoord met een terugbetaling van de inschrijving en verzekering, wat wel het minste was gezien wij dit betaald hebben voor een wagen waar we niet mee konden rijden!Maar intussen is het 18 mei, we hebben eindelijk de terugbetaling van de wagen ontvangen, maar hoe zit het met de rest van het dossier? Bij jullie is het radiostilte, op mails wordt niet gereageerd en de Dossierbeheer krijg ik niet meer aan de lijn. Na meerdere pogingen kwam ik uit bij een collega, die ons tracht te helpen, maar dit blijkt lastig want ze kent het dossier niet.We zijn diep teleurgesteld in jullie service en kwaliteit.Wij voelen ons genoodzaakt om ons verhaal te delen. Reeds meer dan 8 weken miserie, bijna dagelijks telefoons om een status update te krijgen en toch moddert het maar verder... Wat er nog gaat volgen weten we niet. Het blijft een onzekerheid.