Terug

aanrekeningen na opzeg contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. H.

Naar: Justlease

20/02/2020

Geachte,op 25/09/2018 werd het leasingcontract stopgezet na een perte totale. dit werd mij per mail bevestigd op 19/10/2018. Deze maand op 05 feb 2020 krijg ik een mail dat ik nog 13 openstaande facturen moet betalen, deze zouden via domiciliëring van mijn rekening gaan op 19/02 (gelukkig heb ik deze laten blokkeren). Na een mail, naar jullie diensten werd er mij bevestigd (mail) dat dit een vergissing was en dat alles nu in orde is. Op 18/02 was mijn verbazing groot toen ik terug een mail kreeg voor diezelfde facturen. Opnieuw een mail gestuurd maar zonder reactie tot nu toe.Dit is gewoon niet te begrijpen!Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht.Bedankt

Berichten (1)

Justlease

Naar: C. H.

21/02/2020

Beste,Ik verwijs naar onderstaande klacht die wij ontvingen. Vooreerst wens ik onze verontschuldigingen aan te bieden voor dit voorval. Na analyse van het dossier blijkt dat door een software matig incident er inderdaad onterecht herinneringsbrieven vanuit onze software applicatie zijn verzonden. De fout ligt dus bij ons.Wij hebben ondertussen stappen ondernomen opdat dit zich in de toekomst niet meer kan herhalen . Bij deze nogmaals onze verontschuldigingen en dossier is bij deze dan ook gesloten.Zijn er nog vragen, steeds tot uw dienst.Kind regardsMit freundlichen Gra¼aŸenMet vriendelijke groetenCordialement,Erwin CoesensGeneral Manager BelgiumT 32 9 298 03 70M 32 475 95 96 00Ee.coesens@terbergbusinessmobility.beEksaardserijweg 250 9041 Gent Belgie BTW nr. BE0688.886.179De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan. Business Lease staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform