Terug

Aanrekening van niet-geleverde diensten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. G.

Naar: KVIK

30/11/2023

Beste verantwoordelijke van KVIK Genk,Ik betaalde voor een ladderlift (153.31 excl BTW) voor de levering van goederen op het eerste verdiep. Ik betaalde een extra forfait voor levering op het eerste verdiep (350 excl BTW). De factuur moest op voorhand worden betaald anders ging de montage niet door. Bij levering was er geen ladderlift en kon een onderdeel niet op het eerste verdiep geleverd worden. Op 30.10 (dag van de levering) contacteerde ik KVIK Genk en vroeg om verduidelijking. De verantwoordelijke liet me weten dat een ladderlift werd omgezet naar een levering op het eerste verdiep en dat de prijs onveranderd bleef, terwijl dit specifiek al vermeld stond in de offerte en ook al aangerekend werd. Daags nadien bij de plaatsing moest mijn man een stelling plaatsen en meehelpen met de monteurs om het laatste deel op het eerste verdiep te krijgen. De verkoper reageerde op 31.10 dat hij dit zou bespreken. Op 07.11 schreef ik terug een mail gezien ik geen antwoord ontving op mijn mail van 31.10. Op 14.11 herhaalde ik nogmaals de vraag via mail over het teveel aangerekende bedrag. Tot vandaag 30.11 kreeg ik nog steeds geen antwoord op mijn mails. Het is niet correct dat er twee diensten werden aangerekend. Ik vraag een terugbetaling van 153.31 euro + 6% btwmvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform