Beste, Ik kreeg op 27/11 een factuur van mijn telefoonprovider en zag daarop dat mij tweemaal 'Fuze Forge Help 042779990 em' werd aangerekend, voor een totaal van 9,98 euro. Ik heb echter nooit contact met Fuze Forge opgenomen om dit contract af te sluiten. Na wat opzoekwerk kwam ik erachter dat dit zonder mijn actieve toestemming geregeld is. Ik kreeg op 5/11 de volgende sms van het nummer 8220: 24H gratuites ont expiré. Vous etes facturé 4.99 euros/semaines et l'accès à Fuze Forge a été prolongé. Renouvellement automatique. Pour arreter, répondre STOP FU. Aangezien ik in Vlaanderen woon, al vaker frauduleus in het Frans gecontacteerd ben en dit me bovenal ronduit illegaal leek, verwijderde ik de sms. Met de factuur als gevolg. Ik merkte op de site van Test Aankoop ook op dat er al een gelijkaardige klacht geweest is tegen dit bedrijf.Ik heb de dienst ondertussen stopgezet, maar omdat ik er nooit gebruik van gemaakt heb, zou ik het te betalen bedrag graag kwijtgescholden zien worden. Dit zal naar alle waarschijnlijkheid opgelopen zijn tot 19,96 euro, aangezien ik pas op 27/11 op de hoogte gebracht werd van dit voorval en er ondertussen vier weken in rekening gebracht waren. Ik heb diezelfde dag nog een mail gestuurd naar customer@fuzeforge.com met dezelfde vraag, maar heb hier nooit antwoord op gekregen.Alvast bedankt. Met vriendelijke groeten, Sara Stragier