Beste, ik bestelde een badkamer en toilet en aanpassing van een aantal buizen bij het bedrijf. Na opmaak en ondertekening van de opdracht kwamen daar een aantal extra kosten bij voor een deel van de afbraak dat men niet vermeld had in het oorspronkelijk document. Na uitvoering van de werken volgde de slotfactuur die door ons betaald werd. Nog later kwam een extra factuur voor parkeerkosten voor het gebouw. Het bedrijf had zonder ons in te lichten parking afgehuurd voor een periode van 46 dagen. De werken duurden net geen 14 kalenderdagen en er was een onderbreking van 28 dagen waar geen werken gepland, noch uitgevoerd werden. Nadien was enkel poetsen en wat afwerking gepland. Bij de gemeente De Haan wordt aangerekend per kalenderdag en zonder bijkomende BTW, hetgeen logisch is. De werfleider huurt de volledige periode, onderbreking van de werken van 28 dagen inbegrepen. Ons worden de volledige kosten doorgerekend, aangevuld met 6%BTW. Voor laden en lossen volstonden 2 à 3 dagen.