Terug

Aanrekenen jaarcontract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

D. H.

Naar: MyHeritage

20/11/2024

Beste, Ik wens een annulatie van mijn jaarcontract en een terugbetaling van dit bedrag. Ik heb enkel een DNA-kit besteld en blijkbaar wordt er dan ineens een proefperiode van een maand aangeboden. Als je deze niet stopzet wordt dit meteen een jaarabonnement van €198. Ik heb hier niet om gevraagd en wil dit zeker niet. Ik wens dan graag zo snel mogelijk een terugbetaling van dit bedrag!

Berichten (1)

MyHeritage

Naar: D. H.

22/11/2024

Dear Customer, Thank you for contacting us. I’m Judit from the MyHeritage Billing Department, and I’m happy to assist you. I understand that you requesteda refund for Dylan Houtmeyers. As per your request, I have issued a full refund for the subscription. The amount should appear in the bank account within the next few business days. If there is anything else I can assist you with, please let me know. Kind regards, Judit MyHeritage Support team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform