Beste, ik treed op voor mijn moeder, na overlijden van mijn stiefvader kwam aanmaning binnen voor factuur van Tek TV shop (1804523). Omdat rekening geblokkeerd was en we niet konden betalen was er akkoord van Leroy om de intresten te laten vallen. De factuur is ondertussen betaald na vrijgave rekening. Maar plots duikt er een nieuwe aanmaning op voor een andere factuur (1804562) terwijl er maar 1 aankoop was. Nooit factuur ontvangen. Bellen naar Leroy heeft geen zin, er is enkel een keuze menu die aanmaant om te mailen voor copie factuur. Na diverse maanden en malen te proberen, nooit geen copie gezien. Vreemd. 1 antwoord ontvangen, Leroy zou geen aanmaning gezonden hebben, dossier is gesloten en wij moesten bewijzen dat zij aanmaning zou gezonden hebben. Hebben we gedaan, maar neen, dit wordt niet ernstig genomen en ze blijven maar aanmaningen zenden. Antwoorden op mail gebeurd amper. Maar aanmaningen zenden kunnen ze als de beste en zorgen dat ze niet bereikbaar zijn of deftig antwoord zenden.