Geachte mevrouw/heer,
Op 17/05/2024 heeft mijn dochter (16j) onderstaande mail ontvangen: "Beste, bedankt voor het gebruikmaken van Cvneed! Wij hopen dat onze diensten je actief ondersteunen bij het vinden van je nieuwe droombaan". Op 24/06/24 krijgt zij volgende mail: "Dit is de vierde keer dat wij u benaderen in verband met een openstaande betaling. Ondanks eerdere herinneringen hebben wij nog geen betaling van u ontvangen. Indien wij het openstaande bedrag niet binnen 2 werkdagen hebben ontvangen, zijn we genoodzaakt om € 14,50 aan incassokosten in rekening brengen.
Wij verzoeken u het verschuldigde bedrag direct te voldoen, om deze extra kosten te vermijden. U kunt deze betaling eenvoudig voldoen via de onderstaande knop."
Mijn dochter heeft helemaal niet de bedoeling gehad een maandelijkse dienst van 30euro te nemen. Zij was enkel online op zoek naar voorbeeld CV's voor een schoolopdracht.
U spreekt van een abonnement , er is helemaal geen contract , noch een bewuste overeenkomst.
Ik betwist die factuur dan ook en vraag u het abonnement onmiddellijk stop te zetten en de aangerekende kosten te laten vallen.
Met vriendelijke groet,