Beste Nervard,Dankjewel voor het delen van jouw ervaring - Het spijt ons echt dat je je zo voelt vooral omdat we bij Goodiebox de tevredenheid van onze members boven alles stellen. Ik zie dat jouw Goodiebox account eerder is gepauzeerd. Het pauzeren van een Goodiebox account heeft een maximale duur voor 2 maanden, en daarna wordt het membership hervat zoals vermeld in de Algemene Voorwaarden:Members kunnen op elk moment een abonnementbox zonder minimum verbintenis pauzeren voor een periode van 1 of 2 maanden. In dat geval worden er geen betalingen in rekening gebracht die anders tijdens deze periode verschuldigd zouden zijn en ontvangt u geen boxen die anders op deze betalingen zouden volgen. Uw abonnement wordt automatisch hervat na deze periode van 1 of 2 maanden. Jouw membership is gepauzeerd geweest van 10 April tot en met 10 Juni en vervolgens weer van 4 Oktober 2021 - 4 December 2021. Na afloop van de pauze is jouw membership dus weer automatisch geactiveerd, en hebben wij iedere maand conform het betalingsschema op de 25e van de maand de betaling voor de box van de daaropvolgende maand ingezet. In eerdere maanden zijn de betalingen mislukt alvorens we de boxen hebben verzonden, waardoor er voor die maanden geen openstaande vordering is. Voor de box in de maanden Juli 2021 en November 2022, waarvoor de facturen op 25 Juni 2021 en 25 Oktober 2022 zijn ingezet omdat jouw account actief was, zijn de betalingen mislukt terwijl de boxen al waren verzonden. De boxen zijn dan ook respectievelijk bezorgd, en hierbij is er ook voor gekozen om de boxen niet naar ons retour te sturen volgens het retourbeleid.Goodiebox kan niet accepteren dat members onterecht hun maandelijkse abonnementskosten terugvorderen terwijl ze de box daadwerkelijk hebben ontvangen en van de producten hebben genoten, terwijl Goodiebox niets verkeerds heeft gedaan. Onze Algemene Voorwaarden zijn heel duidelijk en transparant. Die kun je hier vinden: s:bygoodiebox.com/welcome/benl-terms/ en hieronder vind je een paragraaf over je klacht:'Goodiebox behoudt zich het recht voor om verder onderzoek te doen en actie te ondernemen in het geval members het bedrag van hun abonnement of gekochte product onrechtmatig terugvorderen, terwijl ze hun bestelling hebben ontvangen volgens deze Voorwaarden en deze niet hebben geretourneerd volgens het retourbeleid. Goodiebox kan gebruik maken van externe dienstverleners (incassobureaus) om onbetaalde en/of openstaande facturen te innen.'We begrijpen dat er soms een menselijke fout gemaakt kan worden, en juist daarom proberen we altijd eerst persoonlijk contact op te nemen. Maar je kunt ermee instemmen dat het legitiem is om de invorderingsdienst uit te besteden (altijd in overeenstemming met onze Algemene Voorwaarden). De Eur40 kosten zijn voor de juridische diensten van het incassobureau en Goodiebox moet ook zon vergoeding aan het bureau betalen juist daarom houden we het liever zoveel mogelijk onder ons.Daarom moedigen we altijd elke member die problemen heeft aan om contact met ons op te nemen, zodat we samen een oplossing kunnen vinden, in plaats van onterecht een bedrag terug te vorderen.Als je de boxen hebt geretourneerd of als je de facturen alt tijdig hebt voldaan, dan zetten we dit natuurlijk heel graag recht door de vordering aan te passen. Nogmaals, het spijt ons oprecht dat je je zo voelt en we hopen dat je je alle Happy moments die we hebben bezorgd terwijl je member was van Goodiebox zult herinneren!Groetjes,Team Goodiebox GroetjesAffectueusement 💗Myrthe GoodieboxPrevious-message-reference: 0c52daf9b6544a9995623a88ab0884cc@email.dixa.ioPrevious-message-reference: 63b3f50b.170a0220.3964c.d013SMTPIN_ADDED_MISSING@mx.google.comPrevious-message-reference: 5f1b8b83d3d14024ab0a3bf4df2e77fd@email.dixa.io System user January 3, 9::27 GMTHi ,Bedankt voor je e-mail.Je berichtje is succesvol aangekomen bij Team Happiness en we zullen ons best doen om je mailtje zo snel mogelijk te beantwoorden 💪 Normaal gesproken beantwoorden we je berichtje binnen 3 werkdagen. We kunnen niet wachten om je nog meer happy moments te bezorgen! 🔥We wensen je een fantastische dag toe,Team Happiness January 3, 9::27 GMTKlacht - Aanmaning tot betaling incassobureau - (CPTBE01688263-75) Powered by Dixa -- test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden test-aankoop.be/klagenrivacy Powered by Dixa --