Klacht
M. V.
Naar: Cvneed
Geachte mevrouw/heer, Op 19/05/2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van . 74,50 Euro LUKY6927663113 (factuur data 29/03 /2025) 2 maand 60 euro+ verhoging 14.50 euro. Mijn zoon is minderjarig , moet via mij de goedkeuring vragen om op zijn g-mail te gaan. Echter ze zeggen dat verificatie mails hebben verstuurd, ik heb deze nagekeken. En vind niets terug op zijn email adres . Nu de emails zijn verstuurd naar Vermeirenstorm@gmail.com Dat moet echter een vergissing zijn: Hij heeft zeker geen abonnement aangevraagd en het feit van de adres gegevens vind ik ook niet OK . Hij zegt dat hij deze nooit heeft ingevuld . Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie betaal ik het niet-betwiste gedeelte van de factuur, namelijk € 74,50 en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Marc Vermeiren
Berichten (9)
Cvneed
Naar: M. V.
Beste Klachten, Bedankt voor uw mail. Ik wil u erop attenderen dat de consument tijdens de bestelprocedure akkoord met gaan dat hij/zij 18 jaar of ouder is. Hierom hebben wij het abonnement ook gestart. Wel willen wij u uit coulance een oplossing bieden. Indien u of degene die de het abonnement heeft aangevraagd minderjarig is, vragen we u vriendelijk om een kopie van het identiteitsbewijs te sturen. Bij het delen van deze kopie verzoeken we u om belangrijke informatie zoals BSN, documentnummer, pasfoto en afgifte/verloopdatum onzichtbaar te maken. Voor ons is enkel de volledige naam en geboortedatum noodzakelijk. Na het verifiëren van de leeftijd, zullen we indien nodig het abonnement stop zetten en de openstaande kosten annuleren. Indien er al betaald is voor het abonnement wil ik u vragen om ook de volgende gegevens door te sturen naar ons om een terugbetaling in gang te zetten. Naam van de rekeninghouder Rekeningnummer Het betaalde bedrag Mocht u nog vragen hebben of verdere toelichting wensen, neem dan gerust contact met ons op. We staan u graag te woord. Met vriendelijke groet, Nina Klantenservice Op 19 mei 2025 om 19:30:19 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: [DRGD0Y-Z2RL6]
M. V.
Naar: Cvneed
Geachte, In bijlage nodige info van Storm Vermeiren Stopzetten abonnement en niet betalen factuur LUKY6927663113 Mvg Marc
Cvneed
Naar: M. V.
Geachte Klachten, Dank u wel voor uw bericht. Helaas moeten we u meedelen dat we niet in staat zijn om u met uw verzoek te helpen. Wij zijn een onafhankelijke organisatie die klanten ondersteunt bij het genereren en per post versturen van opzegverzoeken. Het lijkt erop dat uw vraag wellicht gericht is aan de klantenservice van een ander bedrijf. We raden u aan om rechtstreeks contact op te nemen met dat specifieke bedrijf voor verdere ondersteuning. Als u een opzegbrief via ons wilt versturen, kunt u dit eenvoudig doen via onze website. Als u vragen heeft over onze diensten of meer informatie wenst, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Rita Klantenservice Op 21 mei 2025 om 18:03:36 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: [DR76DN-G754P]
M. V.
Naar: Cvneed
Beste, Deze Factuur staat op naam Cvneed LUKY6927663113 moeten wij we wel bij zijn als bedrijf . Wij willen de bevestiging deze factuur te vernietigen en onmiddellijke stopzetting van abonnement op de naam Storm Vermeiren . Jullie sturen naar een fout emailadres is nooit bevestigd geweest en er bestaat geen inlog . Kunnen we ook dit abonnement ook niet opzeggen via jullie site . Het gaat hier over een minderjarige dat zijn mail word beheerd door mij. Ik wil dat jullie nu het nodige doen . Wij heb de gegevens reeds doorgestuurd van de minderjarige .21/05 U collega heeft hierboven vermeld : 19/05 19u30 Voor ons is enkel de volledige naam en geboortedatum noodzakelijk. Na het verifiëren van de leeftijd, zullen we indien nodig het abonnement stop zetten en de openstaande kosten annuleren. Mvg, Marc Vermeiren
Cvneed
Naar: M. V.
Geachte dames en heren, Hartelijk dank voor uw bericht. U geeft aan dat u de gegevens hebt verzonden, maar het e-mailadres in ons systeem is onjuist. Wij verzoeken u de gegevens en uw bewijs opnieuw te verzenden of ons het juiste e-mailadres door te geven waarnaar u de gegevens heeft verzonden. Dan kunnen wij dit in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Nina Klantenservice Op 22 mei 2025 om 15:30:18 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: [XRP6L5-GLVVW]
M. V.
Naar: Cvneed
Hopend dat jullie met deze info het nodige kan doen
Cvneed
Naar: M. V.
Geachte Klachten, Bedankt voor uw bericht. Wij waarderen uw interesse in onze diensten. Echter, het spijt ons u te moeten mededelen dat wij u niet kunnen helpen met uw verzoek. byMétis opereert als een onafhankelijke organisatie die klanten ondersteunt bij het genereren en per post versturen van opzegverzoeken. Het lijkt erop dat uw vraag mogelijk bestemd is voor de klantenservice van een ander bedrijf. Wij adviseren u om rechtstreeks contact op te nemen met dat specifieke bedrijf voor verdere assistentie. Indien u via byMétis een opzegbrief wilt versturen, kunt u deze gemakkelijk bestellen via onze website. Mocht u vragen hebben over onze diensten of meer informatie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen. Met vriendelijke groet, Rita Klantenservice Op 26 mei 2025 om 19:15:26 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: [JNXG90-D7ELP]
M. V.
Naar: Cvneed
Geachte, Gelieve dit abonnement te annuleren/ stoppen Storm is minderjarig Gelieve ook de facturen te annuleren
Cvneed
Naar: M. V.
Beste heer, mevrouw, Graag wil ik je hierbij informeren dat we je melding over de bestelling die je hebt geplaatst goed hebben ontvangen en beoordeeld. Omdat wij hebben kunnen verifiëren dat het account is aangemaakt door een minderjarige, hebben we besloten om deze bestelling te annuleren. Dit doen we volgens ons beleid en de geldende regels. Vanaf vandaag wordt jouw account volledig stopgezet en komen openstaande kosten te vervallen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, Nina Klantenservice Op 28 mei 2025 om 15:45:47 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: [XRYME2-Z2JVW]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten