Terug

aanmaning CVNeed

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

E. D.

Naar: Cvneed

30/12/2024

Beste, Mijn zoon heeft de site van CVNeed geopend en zijn gegevens ingevuld om een voorbeeld van een CV voor zijn vakantiejob te maken. Bijgevolg werd er stilzwijgend een contract afgesloten zonder dat hij hier schriftelijk op instemde. Na 1 maand kwam er een betalingsherinnering die in de spambox terecht kwam en na 2 maanden een herinneringsbrief op het adres die hij invulde om een voorbeeld te maken. We zijn hierop niet ingegaan omdat hij geen toestemming gaf voor een abonnement en we ook niet, via mail bevestigd werd, dat er een abonnement liep. Ondertussen een 2 de brief met nog toename door incassokosten. Wat moeten we hiermee doen? Dit is de 3de maal dat ik hiervoor een mailtje naar jullie stuur maar tot op heden kreeg ik hierop nog geen antwoord. Groeten Els

Berichten (1)

Bemiddeling door Testaankoop 08 januari 2025

Cvneed

Naar: E. D.

10/01/2025

Beste klant, Bedankt voor uw mail. Ik wil u erop attenderen dat de consument tijdens de bestelprocedure akkoord met gaan dat hij/zij 18 jaar of ouder is. Hierom hebben wij het abonnement ook gestart. Wel willen wij u uit coulance een oplossing bieden. Indien u of degene die de het abonnement heeft aangevraagd minderjarig is, vragen we u vriendelijk om een kopie van het identiteitsbewijs te sturen. Bij het delen van deze kopie verzoeken we u om belangrijke informatie zoals BSN, documentnummer, pasfoto en afgifte/verloopdatum onzichtbaar te maken. Voor ons is enkel de volledige naam en geboortedatum noodzakelijk. Na het verifiëren van de leeftijd, zullen we indien nodig het abonnement stop zetten en de openstaande kosten annuleren. Indien er al betaald is voor het abonnement wil ik u vragen om ook de volgende gegevens door te sturen naar ons om een terugbetaling in gang te zetten. Naam van de rekeninghouder Rekeningnummer Het betaalde bedrag Mocht u nog vragen hebben of verdere toelichting wensen, neem dan gerust contact met ons op. We staan u graag te woord. Met vriendelijke groet, Mitra Klantenservice Op 30 december 2024 om 13:00:23 UTC schreef klachten@test-aankoop.be: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ [E3K497-ZP1J6]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform