Terug

Aanmaning betaling onbesteld lidmaatschap

Closed Openbaar

Senicom B.V.

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. P.

Naar: Senicom B.V.

10/03/2021

MM, op 6 maart dezer ontving ik per post een 'Laatste herinnering betaalverzoek met ref. 21700932ten bedrage van 6,32 Euro, plus 40 Euro incassokosten. Voor een seniorenvoordeelkaart. Ik weiger deze te betalen. Het is inderdaad zo dat ik in 2020 zo'n kaart besteld en betaald heb. Maar niet voor 2021 Ik heb van deze kaart trouwens nooit gebruik gemaakt daar ik de 'voordelen' die geboden werden niet interessant vond.Ik ben dan ook zo vrij geweest om deze zaak via Testaankoop waarvan ik lid ben, door te sturen.Met vriendelijke groet,Johan Persijn

Berichten (1)

Senicom B.V.

Naar: J. P.

10/03/2021

- Typ uw reactie boven deze regel -Hartelijk bedankt voor uw bericht aan de klantenservice. Uw bericht met ticketnummer 302675 is in goede orde ontvangen. Wij streven er naar u binnen 5 werkdagen van een reactie te voorzien. Indien u iets wenst toe te voegen aan uw bericht, kunt u reageren op deze mail.Voor veelgestelde vragen kunt u terecht op:s:www.seniorenvoordeelpas.nl/veelgestelde-vragen (Nederland)s:www.seniorenvoordeelkaart.be/veelgestelde-vragen (Belgie)--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Seniorenvoordeelpas.[3Q4WW0-7EVM]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform