Bij deze protesteren wij jullie factuur 92649 met factuurdatum 12/08/2016, dat ons werd toegestuurd per email op donderdag 08/12/2016.Wij aanzien dan ook de datum van ontvangst van deze factuur 08/12/2016 als factuurdatum.Blijkbaar bent u totaal niet op de hoogte van de problematiek van deze bestelling/levering.Als u het onderstaande emailverkeer er op naleest zult u waarschijnlijk een beter inzicht krijgen over de daadwerkelijke feiten. U zult terug kunnen vinden dat wij reeds de niet levering melden op 06/09/2016 en dat is 17 dagen na de hypothetische levering van zogezegd 20/08/2016 !Ook werd er gemaild op 09/09 & 15/10/2016. En dan ook nu deze week op 06/12/2016. Bij mijn weten is dat al 4 maal?De reden dat wij niet vroeger dan deze week konden reageren is omdat wij op 04/11/2016, slachtoffer werden van een heel zwaar verkeersongeval.Met bijna een maand hospitalisatie tot gevolg.In uw reactie op onze email van deze week, meldt u het volgende: “Op onze website staat vermeldt: vandaag besteld is morgen in huis. Het is mogelijk dat het pakket een vertraging van circa 1 a 2 werkdagen kan oplopen, ook dit kunt u allemaal vinden in de bovenstaande link, die u overigens in de bevestigings-e-mail heeft ontvangen.” Daar moet ik u ook tegenspreken omdat er tussen de bestelling 12/08/2016 en de hypothetische levering van zogezegd 20/08/2016, tel ik volgens mij 8 dagen, en dus een vertraging van circa 7 dagen en niet 1 a 2 dagen.In uw reactie op onze email van deze week, meldt u ook nog het volgende: “U heeft een herroepingsrecht van 14 dagen, dit herroepingstermijn gaat in vanaf de dag dat u het pakket heeft ontvangen. In dit termijn kunt u alles melden betreffende uw bestelling. Ook kunt u binnen de 14 dagen een melding maken dat u geen pakket heeft ontvangen.“ Ik heb dan ook onmiddellijk telefonisch contact opgenomen op 20/08/2016 om te melden dat het pakket nog niet geleverd was. Daar kreeg ik de melding dat ik nog moest wachten dat de bezorger nog waarschijnlijk onder weg was. Het is pas veel later dat het pakket als geleverd stond en ook valselijk ondertekend was voor ontvangst. Dus aanzie ik mijn reactie na 17dagen als rechtsgeldig.Op 06/12/2016 hebben wij een betaling van 95,05€ uitgevoerd aan jullie incassobureau, om verdere rappel, incasso en gerechts kosten te vermijden.Het oorspronkelijke bedrag was 49,95€, dus werd er 45,10€ supplementair betaald, omdat jullie hardnekkig wilden incasseren via het incassobureau dat door jullie werd aangesteld i.p.v. te achterhalen wat er verkeerd gelopen was bij deze bestelling/levering. De betaling van dit supplement ter waarde van 45,10€ protesteren wij dan ook en wensen een volledige re fund van jullie zijde.Dus het oorspronkelijk bedrag van 49,95€ + 45,10 € supplementaire incassokosten = 95,05€ is het totaalbedrag dat wij van jullie wensen terug te vorderen.De betaling werd uitgevoerd op het rekeningnummer NL33FVLB0632667761 met als referentie 000-765-895/200039899!Zoals gevraagd door Stichting Derdengelden TKB, het incassobureau dat jullie hebben ingeschakeld.Ik vind het niet kunnen dat wij in de kosten worden gejaagd voor een levering van goederen die nooit werd ontvangen.Wij zullen dan ook niet nalaten om een formele klacht in te dienen bij de politie wegens schriftvervalsing en misbruik van vertrouwen en bij de Consumentenbond - Klachtenkompas (Nederland), Testaankoop (België) en B.E.U.C. (Europese overkoepelende organisatie van verbruikersorganisaties).Zoals steeds vermeld in alle voorafgaande e-mails: kan de betaling dus onder geen enkel beding aanzien worden als enige ontvangst bewijs van de goederen en/of goedkeuring van de bestelling. De betaling gebeurd dan ook onder voorbehoud om verdere kosten en gerechtelijke procedure te vermijden.Dit schrijven wordt u gericht als protest van jullie factuur, jullie hypothetische levering en wordt u gericht onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis of verzaking.Hoogachtend.Filip S.Graag hadden wij dan ook de bestelling ontvangen.Bij het bestellen van het product werd er gemeld dat wij deze 15 dagen op proef mochten gebruiken en dan pas betalen.Jammer genoeg werd er niets ontvangen en zijn wij dus nog altijd in blijde verwachting van de levering.Wij zullen de betaling uitvoeren om verdere rappel en incassokosten te vermijden, maar hopen dan wel op jullie bereidwillige medewerking om dan ook over te gaan tot levering van het bestelde goed. De betaling kan dus onder geen enkel beding aanzien worden als enige ontvangst bewijs van de goederen en/of goedkeuring van de bestelling. De betaling gebeurd dan ook onder voorbehoud tot de uitvoering van de levering en na de controle van de goederen. Graag ontvingen wij dan ook de factuur voor deze bestelling/levering van de goederen.Zonder factuur kunnen wij ook niet overgaan tot het protesteren van deze.Dit schrijven wordt u gericht als eerste aanmaning en onder voorbehoud van alle rechten en zonder enige nadelige erkentenis.Met achtingsvolle groeten.Filip S.