Terug

Aanlevering van fout artikel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. S.

Naar: Exterioo (Overstock Garden)

22/06/2022

BesteIk bestelde te Exterioo Brugge een parasol Avola zweefparasol TILTalu wit polyester grijs L1: 250 x L2: 200 samen met een parasolvoet zie bestelling N° 751441De bestelling werd aangeleverd op 18/05/22. Bij het opstellen van deze bestelling op 21/05/22 merkten we op dat de parasolvoet wel klopte met de bestelling maar dat de aangeleverde zweefparasol niet een Avola parasol is maar een Rufina parasolTILT L:300 en B:300.Onmiddellijk na deze bevinding hebben we de Customer service gebeld en deze opmerkingen doorgegeven. Hierbij werd een dossier nummer online opgesteld namelijk: 2217670-01.Bij het dossiernummer kan ik zelf dan een beschrijving geven van het probleem.Bij het dossier vulde ik ook in dat er dezelfde dag een product werd geleverd door B-post waarbij de doos volledig nat en lektje. B-post nam dit product terug mee om dit terug te sturen naar jullie firma. Ook hiervan kreeg ik geen enkele feedback nog een terugbestalling.Na het invullen kreeg ik:HalloWe bekijken dit zorgvuldig en je hoort zo snel als mogelijk is van ons. Hou er alsjeblieft wel rekening mee dat het momenteel wat drukker is. Het kan daarom iets langer duren voordat je antwoord krijgt. Maar we vergeten je in elk geval niet!Wil je nog extra informatie toevoegen aan je dossier? Dat kan hieronder.Bij de bevestingsmail voor het aanmaken van het dossiernummer staat ook het volgende vermeld:Het verwerken van deze informatie kan 14werkdagen duren.Alle communicatie omtrent uw dossier verloopt uitzonderlijk via uw dossier, niet telefonisch of via mail.Dit is om miscommunicatie te vermijden, ook is het overzichtelijker voor beide partijen.Oplossingen worden alleen en enkel aangeboden in uw dossier. Stand van zaken nu:- ik heb voor de tweede keer opnieuw naar de customer service diens bel met een adviseur gebeld op 18/06/22, dus langer dan 10 werkdagen vanaf 21/05/22. Deze persoon stelde voor om mij op een dringende lijst te plaatsen.- Nu vandaag 22/06/22 heb ik nog geen enkele reactie ontvangen via mijn dossier.Ik verwacht met spoed een rechtzetting van deze aanlevering. Het product dat ik bestelde hoort bij mooi en zomers weer.

Berichten (1)

Exterioo (Overstock Garden)

Naar: G. S.

23/06/2022

----------------------------------------------Petra DD, 23 jun. 2022 16:24 CESTDag Meneer Sabbe,We hebben je bericht goed ontvangen.Door de uitzonderlijke grote drukte duurt het inderdaad langer dan we wensen voordat je een bericht ontvangt van ons, waarvoor onze oprechte excuses.Je dossier wordt weldra behandeld zodat je spoedig een oplossing ontvangt in je dossier.Vriendelijke groeten,Met vriendelijke groeten,Petra DDCustomer CareExterioo Tuinmeubelen09/298 10 43----------------------------------------------Klachtenbox, 22 jun. 2022 15:23 CEST --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[KWOZ3M-6D386] ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) ![](s:www.test-aankoop.be/~/media/aa08e4bbc7b641bca16054c1d9173084.png) --------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Exterioo Tuinmeubelen.[KWOZ3M-6D386]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform