Terug

Aankoop TCG-Cards nooit geleverd, geen terugbetaling

Closed Openbaar

tcg-cards

Start een klacht

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

L. T.

Naar: tcg-cards

15/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 01/08/2021 kocht ik een Celebrations: Pikachu VMAX Figure Collection en Celebrations: Collector Chest in uw winkel en betaalde ik er € 98,90 voor. Bestelnr #2495 Tot enkele maanden geleden kreeg ik op de website melding dat het product nog geleverd ging worden. Plots is de bestelling op de website geannuleerd, maar ik heb geen terugbetaling ontvangen. (zie screenshots) Ik heb verschillende mails gestuurd naar de klachtendienst, maar krijg geen antwoord. Ik vraag daarom opnieuw onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Met vriendelijke groet

Berichten (2)

tcg-cards

Naar: L. T.

16/01/2025

Hoi, Wij hebben de bestelling flink een tijd geleden geannuleerd. Echter krijgen wij een notificatie van Mollie dat de rekening niet meer bestaat en ook krijgen wij geen reactie van de klant. Wellicht zijn onze reacties in de spambox beland omdat wij hebben gevraagd naar het correcte rekeningnummer. De klant kan contact opnemen via klantensevice@tcg-cards.nl. Als hierbij het bestelnummer word vermeld kunnen we dit afronden. Met vriendelijke groet, Team TCG Cards Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: Wednesday, 15 January 2025 23:30 Aan: klantenservice@tcg-cards.nl Onderwerp: Aankoop TCG-Cards nooit geleverd, geen terugbetaling ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

L. T.

Naar: tcg-cards

22/01/2025

Bedankt voor de snelle reactie. Na deze snelle reactie op het testaankoop bericht heb ik op 15 januari een mail gestuurd naar klantenservice@tcg-cards.nl via mijn eigen e-mailadres (niet via testaankoop). Dit omwille van mijn bankrekeningnr - die nog steeds hetzelfde is als bij aankoop - door te geven. Voorlopig heb ik hier geen antwoord voor ontvangen (ook niet in de spam folder) Alvast bedankt om dit verder op te nemen Bestelnr #2495


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform